اچ تی سی ۱۰ با رنگ سفید دیده شد

موبنا- حدود یک ماه پیش، هیچ اطلاعاتی در خصوص اچ‌تی‌سی ۱۰، پرچم‌دار جدید این شرکت تایوانی نداشتیم و حتی نمی‌دانستیم که این نام مربوط به گوشی بالارده‌ی این شرکت است یا به یکی از فبلت‌های اچ‌تی‌سی اختصاص دارد. اما در این مدت به لطف فاش‌کنندگان، اخبار و اطلاعات زیادی در خصوص تلفن هوشمند مذکور منتشر …

موبنا- حدود یک ماه پیش، هیچ اطلاعاتی در خصوص اچ‌تی‌سی ۱۰، پرچم‌دار جدید این شرکت تایوانی نداشتیم و حتی نمی‌دانستیم که این نام مربوط به گوشی بالارده‌ی این شرکت است یا به یکی از فبلت‌های اچ‌تی‌سی اختصاص دارد. اما در این مدت به لطف فاش‌کنندگان، اخبار و اطلاعات زیادی در خصوص تلفن هوشمند مذکور منتشر شد. در طول ۳۰ روز گذشته بمبارانی از اطلاعات را از اچ‌تی‌سی ۱۰ شاهد بودیم و برخی تصاویر و حتی تصاویر زمینه (والپیپر) آن نیز فاش شدند.

اکنون وجود چنین محصولی تایید شده است و اچ‌تی‌سی به احتمال زیاد در کنفرانسی که برای ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) ترتیب داده، پرچم‌دارش را معرفی می‌کند. در خصوص اچ‌تی‌سی ۱۰ باید بگوییم که این تلفن هوشمند از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند. پرچم‌دار مذکور مجهز به نمایشگر ۵.۱ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است. علاوه بر این‌ها، اچ‌تی‌سی روی دوربین استثنایی‌اش نیز فخر زیادی می‌فروشد. گفته می‌شود که این دوربین همانند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های بزرگ (Large Pixels) خواهد بود. همچنین در خصوص اسپیکر‌های این محصول نیز تعریف‌های زیادی را از اچ‌تی‌سی شنیده‌ایم.

اچ تی سی 10

کمتر از ۱۰ روز تا زمان معرفی HTC 10 باقی مانده است و حال شاهد تصویر جدیدی از آن هستیم که با کمکش می‌توانیم هرچه بیشتر با این محصول آشنا شویم. تاکنون این تلفن هوشمند را در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستره دیده بودیم، اما تصویر جدید رنگ سفید آن را نشان می‌دهد. متاسفانه تنها یک تصویر از رنگ سفید آن منتشر شده که مربوط به بخش جلویی دستگاه است. بر اساس حدس زومیت، رنگ قاب پشتی این نسخه طلایی-بژ است. زیرا چندی پیش در رندر‌های این محصول تصویری وجود داشت که در آن بخش جلویی دستگاه سفید و بخش پشتی آن طلایی بود. در زیر می‌توانید این رندر را مشاهده کنید.

اچ تی سی 10

منبع:زومیت|نویسنده:سعید میرزاپور

دکمه بازگشت به بالا