دانلود بازی پازل ژله های رنگی اندروید – Jelly Splash 2.25.1

Jelly Splash یکی از سرگرم کننده ترین، زیباترین و دوست داشتنی ترین بازی های پازل اندرویدی از استودیوی بازیسازی Wooga برای اندروید است که با بیش از ۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی در صدر برترین بازی ها قرار دارد و امروز به درخواست کاربران عزیز تصمیم گرفتیم جدیدترین نسخه ان را که همین چند …

Jelly Splash یکی از سرگرم کننده ترین، زیباترین و دوست داشتنی ترین بازی های پازل اندرویدی از استودیوی بازیسازی Wooga برای اندروید است که با بیش از ۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی در صدر برترین بازی ها قرار دارد و امروز به درخواست کاربران عزیز تصمیم گرفتیم جدیدترین نسخه ان را که همین چند دقیقه پیش عرضه شد را حضور شما معرفی نماییم. در این بازی شما باید در ۳۶۰ مرحله ی بسیار زیبا، سه یا بیشتر از ژله های رنگی را کنار یکدیگر قرار داده و اقدام به حذف ان ها نمایید. زمان در این بازی مهم است و شما باید در مدت زمان کمتر ژله های رنگی بیشتری را حذف کنید و به دریافت امتیاز بپردازید و در صورت تمایل به رقابت آنلاین با دیگر کاربران سراسر جهان بپردازید و هیجان را دو چندان نمایید. این بازی در عین طراحی ساده بسیار اعتیاداور می باشد و ساعت ها شما را سرگرم می سازد. اگر به بازی های پازل علاقه مندید به هیچ وجه Jelly Splash را از دست ندهید.

Jelly Splash


برخی از ویژگی های بازی پازل اعتیادآور Jelly Splash اندروید :
* شامل ۳۶۰ سطح فوق العاده اعتیاد آور و رایگان
* ۶ حالت مختلف برای بازی کردن – Six different game modes
* به چالش کشاندن دوستان فیسبوکی خود
* شامل انواع ژله های رنگی دوست داشتنی و جالب
* طراحی ساده با گیم پلی واقعا اعتیادآور و عالی

بازی Jelly Splash هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که به صورت رایگان عرضه شده و ما امروز در موبنا آخرین و جدیدترین نسخه ی ان را به همراه نسخه ی مود شده با پول بی نهایت برای شما قرار داده ایم که می توانید با یک کلیک اقدام به دریافت ان ها نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.25.1:
* اضافه شدن مرحله های جدید
* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

دانلود بازی Jelly Splash

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا