اطلاعات تبلت هیبریدی جدید Aspire 12 S مجهز فاش شد

موبنا– جنس بدنه‌‌ی این تبلت نیز فلز برس خورده‌ بوده و به همراه آن یک صفحه‌کلید بسیار خوب و باریک ارائه می‌شود. سیستم خنک‌کننده‌ی مایع جدید نیز از جمله مهم‌ترین مشخصه‌های این دستگاه است. با زومیت همراه باشید. ایسر در حال کار بر روی محصول جدیدی در سری محصولات ۱۲ Switch S خود است که حالا توسط …

موبنا– جنس بدنه‌‌ی این تبلت نیز فلز برس خورده‌ بوده و به همراه آن یک صفحه‌کلید بسیار خوب و باریک ارائه می‌شود. سیستم خنک‌کننده‌ی مایع جدید نیز از جمله مهم‌ترین مشخصه‌های این دستگاه است. با زومیت همراه باشید.

ایسر در حال کار بر روی محصول جدیدی در سری محصولات ۱۲ Switch S خود است که حالا توسط وب‌سایت طراحی RedDot جزئیاتی در مورد آن منتشر شده است.

Aspire Alpha 12 S از ایسر بیشتر شبیه به سرفیس مایکروسافت است تا سری Acer Switch 12 S. به همراه این محصول یک صفحه‌ کلید فیزیکی هم ارائه می‌شود. دستگاه مورد اشاره صفحه‌کلیدی کامل و کاربردی دارند و به نظر می‌رسد که در کنار آن یک جای قلم نیز تعبیه شده است. همچنین ظاهرا این محصول پورت کامل USB 3 ندارد، اما در عوض از استاندارد جدید USB-C به‌خوبی پشتیبانی می‌کند.

در ادامه متنی که توسط وب‌سایت RedDot ارائه شده را با هم می‌خوانیم:

این دستگاه بسیار باریک و سبک است و صفحه‌کلید نازکی هم با آن ارائه می‌شود. Aspire Alpha 12 S بدنه‌ای باریک را ارائه می‌دهد و تجربه‌ی استفاده از یک دستگاه قابل حمل خوب را برای شما در حال حرکت به ارمغان می‌آورد. پایه نگه‌دارنده که با فریم یکپارچه شده و حالت ساخت این دستگاه، باعث شده تا نمای ظاهری آن بسیار زیبا جلوه کند. بالای پوشش از جنس آلومینیوم است که به خوبی برس خورده تا پس از مشاهده‌ی آن حس خوبی از طریق دیدن آن به فرد القاء شود. حالات خاص این محصول آن را به دستگاهی شایسته و برازنده مبدل ساخته است. پایه‌ی نگه‌دارنده U امکانی بسیار مناسب و کاربری را به کاربر ارائه می‌کند و می‌توان بر اساس نیاز آن را در درجات مختلف تنظیم کرد. سیستم لولای این پایه بسیار محکم است و اصلا لق نمی‌خورد و بهتر از همه اینکه می‌توان آن را جمع کرد و در قاب دستگاه یکپارچه کرد. همچنین می‌توان صفحه کلید را در درجه‌‌ی دلخواه تنظیم کرد تا آن‌طور که دوست دارید آن را در مقابل دستگاه قرار دهید. وزن صفحه کلید یاد شده آنقدر کم و ظرافت آن به حدی است که می‌توانید براحتی هرجایی که می‌روید آن را با خود همراه کنید.

طراحی کلی محصول به نحوی‌ است که کمتر کسی را می‌توان یافت که شیفته‌ی آن نشود. همچنین به همراه محصول یک کاور پوشاننده برای محافظت همراه گشته که شکل و ظاهر خوبی هم دارد. مهم‌تر از همه سیستم خنک‌کننده‌ی مایع بکار گرفته شده در این محصول باعث می‌شود تا در هنگام کار با آن همیشه خنک باشد و تقریبا بی صدا کار کند.

منبع:زومیت|نویسنده:حمید بازرگان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا