فان خال: با خوش شانسی پیروز شدیم

موبنا– منچستریونایتد با پیروزی خفیف ۱-۰ در الدترافورد مقابل اورتون توانست همچنان در کورس کسب سهمیه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. لوئیس فان خال، سرمربی یونایتد، پس از بازی اعتراف کرد که تیمش با خوش شانسی توانسته پیروز شود. فان خال گفت:” پیروزی با چاشنی شانس کسب کردیم چرا که بازی خوبی …

موبنا– منچستریونایتد با پیروزی خفیف ۱-۰ در الدترافورد مقابل اورتون توانست همچنان در کورس کسب سهمیه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. لوئیس فان خال، سرمربی یونایتد، پس از بازی اعتراف کرد که تیمش با خوش شانسی توانسته پیروز شود.

فان خال گفت:” پیروزی با چاشنی شانس کسب کردیم چرا که بازی خوبی ارائه ندادیم. به نظر می رسید که نتوانسته ایم خودمان را چندان برای این دیدار آماده کنیم. از کسب پیروزی خوشحالم چرا که گل فوق العاده ای را نیز به ثمر رساندیم اما باید بگویم که امروز خوش شانس هم بودیم. اورتون با سبکی متفاوت از آنچه انتظار می رفت مقابل ما بازی کرد و ما نیز در ادامه سبک خود را تغییر دادیم. اگر امروز بازی را می باختیم، پیروزی مقابل سیتی بی ارزش می شد. با این حال هنوز در کورس کسب سهمیه هستیم و بازی مهمی را در ادامه مقابل تاتنهام خواهیم داشت.”

یونایتد با یک امتیاز کمتر از سیتی در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است.

منبع:ورزش سه

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا