شکست عشقی،پایگاه انتقال خون را سوزاند

موبنا – طباطبایی رئیس پایگاه انتقال خون تهران در خصوص آتش‌سوزی پایگاه انتقال خون افسریه که شب گذشته رخ داد؛ گفت: متاسفانه این پایگاه به صورت کانکس بوده و قابلیت اشتعال را داشته و بر اثر آتش گرفتن خودرویی که در کنار پایگاه پارک بود این پایگاه نیز دچار آتش‌سوزی شد. وی با بیان اینکه …

موبنا – طباطبایی رئیس پایگاه انتقال خون تهران در خصوص آتش‌سوزی پایگاه انتقال خون افسریه که شب گذشته رخ داد؛ گفت: متاسفانه این پایگاه به صورت کانکس بوده و قابلیت اشتعال را داشته و بر اثر آتش گرفتن خودرویی که در کنار پایگاه پارک بود این پایگاه نیز دچار آتش‌سوزی شد.

وی با بیان اینکه علت دقیق آتش‌سوزی خودرو هنوز مشخص نشده است؛ افزود: حریق ماشین به کانکس انتقال خون سرایت کرده و باعث شد این کانکس به طور کامل دچار حریق شود و از بین برود.

طباطبایی تصریح کرد: این کانکس یکی از قدیمی‌ترین پایگاه‌های اهدای خون در منطقه افسریه بود که با حدود ۸ تخت اهدای خون حدود ۵۰۰ واحد خون به صورت روزانه از اهدا کنندگان دریافت می‌کرد.

رئیس انتقال خون تهران با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت؛ گفت: بیش از ۵۰۰ میلیون تومان خسارت مالی با آتش سوزی این پایگاه به انتقال خون وارد شده‌ است و مردم ناچارند از این به بعد برای اهدای خون به پایگاه اهدای خون پیروزی مراجعه کنند.

بنابه گزارش باشگاه خبرنگاران؛ یک منبع آگاه در رابطه با چگونگی بروز این حادثه افزود: یک خانم به دلیل شکست عشقی خودروی همسر خود را به آتش کشید و در نتیجه به دلیل مجاورت با مرکز اهدای خون شهدای افسریه این حادثه رقم خورد.

 منبع: باشگاه خبرنگاران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا