استفاده از انواع افزونه‌ها در مرورگر Edge ممکن شد + آموزش

موبنا – به گزارش سی نت، از شش ماه قبل که مرورگر یاد شده در دسترس کاربران قرار گرفت عدم پشتیبانی آن از افزونه های متنوع اینترنتی به عنوان یک نقطه ضعف جدی مطرح شد. مایکروسافت علت تاخیر در افزودن این خدمات را کسب اطمینان از ایمن شدن مرورگر یاد شده عنوان کرده تا نصب …

موبنا – به گزارش سی نت، از شش ماه قبل که مرورگر یاد شده در دسترس کاربران قرار گرفت عدم پشتیبانی آن از افزونه های متنوع اینترنتی به عنوان یک نقطه ضعف جدی مطرح شد.

مایکروسافت علت تاخیر در افزودن این خدمات را کسب اطمینان از ایمن شدن مرورگر یاد شده عنوان کرده تا نصب افزونه‌های مختلف موجب به خطر افتادن اطلاعات شخصی افراد نشود.

مایکروسافت اولین بار پس از عرضه نسخه Build 14291 ویندوز ۱۰ سه افزونه را به طور آزمایشی در دسترس کاربران قرار داد. این افزونه ها Mouse Gestures، Microsoft Translator و Reddit Enhancement Suite نام داشته و به طور دستی قابل بارگذاری بوده اند.

افزونه های قابل استفاده در مرورگر Edge از فروشگاه Windows Store قابل دسترس هستند و برخی افزونه های محبوب برای بلوکه کردن آگهی های تبلیغاتی مانند AdBlock، Adblock Plus، LastPass و Evernoteدر میان آنها وجود دارد.

برای فعال کردن این قابلیت باید مرورگر edge را باز کرده و بر روی دکمه … کلیک کنید و سپس بر روی extensions و Get extensions کلیک کنید.

 

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا