عیادت مرادخانی از عباس کیارستمی

موبنا- علی مرادخانی، شنبه (۱۴ فروردین‌ماه) به همراه داوود گنجه ای، حسن مهرجردی مشاور معاون هنری ارشاد، مجید ملانوروزی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی و مهدی وجدانی مدیر روابط عمومی معاونت هنری ارشاد با حضور در بیمارستان ضمن عیادت از عباس کیارستمی، پیگیر روند درمانی این کارگردان سرشناس سینما شد. معاون امور هنری وزارت ارشاد همچنین …

موبنا- علی مرادخانی، شنبه (۱۴ فروردین‌ماه) به همراه داوود گنجه ای، حسن مهرجردی مشاور معاون هنری ارشاد، مجید ملانوروزی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی و مهدی وجدانی مدیر روابط عمومی معاونت هنری ارشاد با حضور در بیمارستان ضمن عیادت از عباس کیارستمی، پیگیر روند درمانی این کارگردان سرشناس سینما شد.

معاون امور هنری وزارت ارشاد همچنین در ملاقاتی یک ساعته با تیم پزشکی معالج این هنرمند و با حضور مدیرعامل بیمارستان، ضمن تشکر از زحمات کادر پزشکی این بیمارستان از آن‌ها درخواست کرد تا تمام تلاش خود را برای بهبودی این هنرمند سرشناس و باسابقه به کار بگیرند.

مرادخانی همچنین با آرزوی سلامتی برای کیارستمی از قول پزشکان معالج این هنرمند باسابقه سینما، از بهبود روند درمانی او نسبت به روزهای گذشته خبر داد.

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا