مرگ پسر ۳ ساله در بازی دزد و پلیس

موبنا – قربانی «ایان سانتیاگو» ۳ ساله هنگامی که با برادرش بازی می‌کرد به طور تصادفی جان خود را از دست داد. بنابر اطلاعات پلیس برادر ۶ ساله وی با برداشتن اسلحه پر پدرش از روی یخچال به سمت ایان شلیک کرده است. پدر این ۲ پسر، مایکل سانتیاگو در خانه‌اش در میشیگان به جرم …

موبنا – قربانی «ایان سانتیاگو» ۳ ساله هنگامی که با برادرش بازی می‌کرد به طور تصادفی جان خود را از دست داد. بنابر اطلاعات پلیس برادر ۶ ساله وی با برداشتن اسلحه پر پدرش از روی یخچال به سمت ایان شلیک کرده است.

پدر این ۲ پسر، مایکل سانتیاگو در خانه‌اش در میشیگان به جرم سهل‌انگاری در قتل پسرش بازداشت شد.

مایکل به پلیس بیان کرد که اسلحه را برای محافظت از اعضای خانواده‌اش خریداری کرده اما هرگز تصورش را نمی‌کرد که دچار چنین حادثه‌ای شود.

گری مک کارتی از پلیس شیکاگو می‌گوید چنین حوادثی بارها در امریکا اتفاق افتاده است. تفنگ‌های پر در دسترس کودکان کوچک قرار گرفته و فاجعه می‌آفرینند. در سال ۲۰۱۴ میلادی- سال گذشته- ۳۰۶ مورد مرگ‌های اینچنینی به پلیس گزارش شده با وجود این همچنان پدران و مادران اسلحه‌های پر را در دسترس فرزندانشان قرار می‌دهند.

خشونت روز به روز در حال افزایش است و این موضوع بسیار نگران‌کننده به نظر می‌رسد. در حال حاضر این پدر سهل‌انگار با قرار وثیقه ۷۵ هزار دلاری راهی زندان شد.

 منبع:رکنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا