گوشی های میان رده در عید پرفروش شدند

موبنا، لیلا محمدنظامی -برخلاف سال های گذشته که در ایام عید شاهد تطعیلی این بازار بودیم امسال با تقاضای مشتریان برای گوشی های هوشند میان رده شاهد فروش مناسب این کالای ارتباطی در تهران بودیم. “محمد علی نژاد” یکی از فروشندگان موبایل در بازار چارسوی تهران درباره میزان تقاضای مشتریان افزود: برخلاف سالیان گذشته در …

موبنا، لیلا محمدنظامی -برخلاف سال های گذشته که در ایام عید شاهد تطعیلی این بازار بودیم امسال با تقاضای مشتریان برای گوشی های هوشند میان رده شاهد فروش مناسب این کالای ارتباطی در تهران بودیم.
“محمد علی نژاد” یکی از فروشندگان موبایل در بازار چارسوی تهران درباره میزان تقاضای مشتریان افزود: برخلاف سالیان گذشته در ایام نوروز مشتریان علاوه بر بازدید از انواع گوشی های تازه وارد اقدام به خرید گوشی های ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کردند.
بازار موبایل (2)
وی افزود: گوشی های میان رده برندهای سامسونگ و هوآوی در ایام نوروز مورد تقاضای بیشتر مشتریان این کالای ارتباطی و دیجیتالی قرار گرفت.
این فعال بازار معتقد است که برخلاف رکود بازار، در هفته دوم عید نوروز با تقاضای مشتریان روزهای پرجنب و جوشی برای گوشی های میان رده سپری شد.
در همین حال برخی دیگر از فروشندگان موبایل معتقدند که عید امسال برخلاف سال های گذشته با حضور مراجعه کنندگان در بازارهای این کالای ارتباطی و دیجیتالی سپری شد.
“میلاد روشنی” در این باره گفت: بازار چارسوی تهران یکی از پرترددترین مراکز موبایلی در تهران بود چرا که به دلیل برخورداری این مرکز به سینما شاهد حضور مردم نیز در مراکز خریدوفروش موبایل بودیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا