آخرین آمار فروش سه فیلم

تا پایان ۱۳ فروردین ماه، فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بیش از ۲ میلیارد تومان و «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی نزدیک به ۲ میلیارد تومان فروختند. فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا تا پایان روز ۱۳ فرودین ماه در تهران با ۲۶ سالن سینما یک میلیارد …

تا پایان ۱۳ فروردین ماه، فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بیش از ۲ میلیارد تومان و «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی نزدیک به ۲ میلیارد تومان فروختند.

فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا تا پایان روز ۱۳ فرودین ماه در تهران با ۲۶ سالن سینما یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان و در شهرستان ها با ۳۵ سالن سینما ۶۳۰ میلیون تومان فروش داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آمار کل فروش این فیلم در تهران و شهرستان ها ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی نیز در تهران با ۲۲ سالن سینما یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در شهرستان ها با ۲۷ سالن ۴۷۰ میلیون تومان فروش داشت.

این فیلم در تهران و شهرستان ها یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان فروخت.

فیلم سینمایی «کوچه بی نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی نیز در حال حاضر تنها در ۴ سالن سینما در تهران اکران می شود و فروش کل آن در طول زمان اکران ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا