بازار پر رونق موبایل در شهرستان های کشور

موبنا، لیلا محمدنظامی – برخی از کارشناسان حوزه بازار موبایل معتقدند که در اواخر سال گذشته، بازار گوشی های موبایل در شهرستان ها پرفروش و پررونق تر از بازار تهران بودند. “کیوان مقیمی” در این باره می گوید: که در ماه پایانی سال گذشته بازار شهرستان ها پررونق تر از تهران بود و دلیل این …

موبنا، لیلا محمدنظامی – برخی از کارشناسان حوزه بازار موبایل معتقدند که در اواخر سال گذشته، بازار گوشی های موبایل در شهرستان ها پرفروش و پررونق تر از بازار تهران بودند.
بازار موبایل
“کیوان مقیمی” در این باره می گوید: که در ماه پایانی سال گذشته بازار شهرستان ها پررونق تر از تهران بود و دلیل این امر خرید گوشی های میانگین رده توسط کاربران شهرستانی بود.
وی افزود: معمولا کاربران موبایلی تهران با ورود گوشی های جدید به کشور اقدام به ارتقا موبایل های خود و همچنین خرید موبایل های جدید می کنند به همین دلیل بازار تهران در شب عید از رونق چندانی برخوردار نبود.
اینترنت موبایل
این کارشناس بازار بر این باور است برخلاف تهران، بازار شهرستان هایی همچون جنوب و غرب کشور از تقاضای بهتری نسبت به سایر نقاط کشور برخوردار بودند.
در همین حال یکی دیگر از کارشناسان این حوزه براین باور است که در اواخر سال گذشته گوشی های ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی از بیشترین تقاضای مشتریان برخوردار بود.
مشترک موبایل
در همین حال برخی دیگر از صاحب نظران این حوزه بر این باورند که در سال گذشته خرید کالاهای آی تی به خصوص موبایل از سبد خرید خانوارهای ایرانی خارج شده چرا که به دلیل کاهش قدرت اقتصادی مردم به تهیه نیازهای اصلی خود پرداختند.
ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا