کانکس؛ خلاقیت کابلی!

موبنا، رکسانا دانیالی – کانکس بسیار خلاقانه طراحی شده است و ابعاد ۳.۴ در ۲.۱ در ۰.۱۴ اینچی آن شرایط مناسبی را فراهم کرده تا هر کجا که می خواهید جای گیرد. بدنه این کابل فشرده و باریک است و در کل اندازه ای قدر یک کارت بانکی را به خود اختصاص داده است. طراحی …

موبنا، رکسانا دانیالی – کانکس بسیار خلاقانه طراحی شده است و ابعاد ۳.۴ در ۲.۱ در ۰.۱۴ اینچی آن شرایط مناسبی را فراهم کرده تا هر کجا که می خواهید جای گیرد. بدنه این کابل فشرده و باریک است و در کل اندازه ای قدر یک کارت بانکی را به خود اختصاص داده است.
1 2
طراحی کانکس به گونه ای است که با قابلیت انعطاف بالای خود، امکان اتصال در هر زاویه ای را تا فاصله ی ۱۸ اینچی فراهم میکند. این ابزار کاربردی از سیلیکون صنعتی به منظور افزایش کشسانی ساخته شده است در نتیجه دیگر لازم نیس نگران گره خوردن شارژرتان باشید.
9
3
کانکس رنگ های دلنشین متنوعی دارد، حتی می توانید طرح مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید. قابل ذکر است که این کابل شارژ در دو مدل برای استفاده کاربران دستگاه های اندرویدی و همچنین آن هایی که از محصولات اپل استفاده می کنند، ساخته شده است و به مبلغ ۹ و ۱۱ دلار قابل خریداری است.
5
4
6
7
8
10
11

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا