گزارشی از فروش فیلم‎های اکران نوروزی

فیلم های سینمایی اکران نوروزی رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند و هر کدام از فیلم ها توانستند مخاطبان رابا خود به خوبی همراه کنند در میان آثار کمدی فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» با توجه به دارا بودن بازیگران متعدد نظر مخاطبان را جلب کرده و «من سالوادور نیستم» هم بعد از گذشت بیش از یک …

فیلم های سینمایی اکران نوروزی رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند و هر کدام از فیلم ها توانستند مخاطبان رابا خود به خوبی همراه کنند در میان آثار کمدی فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» با توجه به دارا بودن بازیگران متعدد نظر مخاطبان را جلب کرده و «من سالوادور نیستم» هم بعد از گذشت بیش از یک ماه که بر پرده سینماها است مورد توجه قرار گرفته است. رقابت تنگاتنگی میان دو فیلم سینمایی اجتماعی «ابد و یک روز» و «بادیگارد» و جود دارد و این دو فیلم ظرف ۹ روز گذشته در سانس های فوق العاده به نمایش درآمده است. فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» هم با توجه به محتوا و ساختارش فیلمی است که با اقبال مواجه شده است.

امیر قطبی مدیر پخش دفتر فیلمیران در گفت و گو با فارس درباره فروش دو فیلم «بادیگارد» و «ابد و یک روز» گفت: فروش دو فیلم در تهران و شهرستان بسیار خوب بوده است و شب گذشته (۵ فروردین) فروش هر دو فیلم در تهران ۶۵۰ میلیون تومان بوده است.

وی درباره فروش شهرستان دو فیلم توضیح داد: ظرف چهار روز گذشته هر دو فیلم به صورت کامل در شهرستان ها به نمایش درآمده است و فروش بادیگار ۲۰۰ میلیون تومان در شهرستان و فروش ابد و یک روز ۱۵۰ میلیون تومان بوده است. با احتساب فروش شهرستان فیلم بادیگارد ۸۵۰ میلیون تومان و ابد و یک روز ۸۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

مختاری مدیر پخش دفتر هدایت فیلم از اقبال خوب مخاطبان از فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» خبر داد و گفت: این فیلم در تهران تا شب گذشته (۵ فروردین) به فروش ۸۶۵ میلیون تومان و در شهرستان به فروش تقریبی ۱۶۰ میلیون تومان دست یافته است. این در شرایطی است فیلم در تهران ۲۶ سالن سینما و در شهرستان ۱۶ سالن در اختیار دارد. در مجموع فیلم به فروش یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان دست یافته است.

علی شعبانی مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش دو فیلم «من سالوادور نیستم» و «کفش هایم کو» توضیح داد: فروش فیلم «من سالوادور نیستم» در تهران و شهرستان به ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید . این فیلم در تهران ۳۰ سالن سینما و در شهرستان ۷۰ سالن در اختیار دارد.

وی ادامه داد: اکران فیلم سینمایی «کفش هایم کو» در شهرستان هنوز انجام نشده و احتمالا برنامه اکران دوم نوروزی خواهد بود و در تهران ۱۸ سالن در اختیار دارد که تا کنون به فروش ۶۰ میلیون تومان دست یافته است.

بنابراین گزارش دفتر پخش فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» هنوز هیچ آمار دقیقی از فروش فیلم در اختیار رسانه ها قرار نداده است.
منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا