مرگ ۱۲ تن در سه حادثه رانندگی

سرهنگ محمدحسین حمیدی با اشاره به تصادف میان دو دستگاه سواری سمند و پژو۴۰۵ با یکدیگر گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز در کیلومتر ۶۰ محور نایین انارک در استان اصفهان یک دستگاه سواری سمند به دلیل انحراف به چپ با یک پژو پارس و یک سمند دیگر برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه شش …

سرهنگ محمدحسین حمیدی با اشاره به تصادف میان دو دستگاه سواری سمند و پژو۴۰۵ با یکدیگر گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز در کیلومتر ۶۰ محور نایین انارک در استان اصفهان یک دستگاه سواری سمند به دلیل انحراف به چپ با یک پژو پارس و یک سمند دیگر برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه شش تن کشته شدند.

وی با اشاره به حادثه‌ای دیگر در کیلومتر ۲۶ محور زابل-هیرمند در شمال استان سیستان و بلوچستان افزود: حوالی ساعت ۱۱:۳۰ امروز همچنین یک دستگاه وانت تویوتا به دلیل تجاوز به چپ با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و سواری زانتیا برخورد کرد که در پی آن چهار تن کشته و سه تن مجروح شدند.

حمیدی با اشاره به وقوع دو مورد حادثه واژگونی دیگر در جاده‌های کشورگفت: حوالی ساعت ۱۳ در کیلومتر ۱۴ محور گناباد استان خراسان جنوبی یک دستگاه پژو پارس واژگون شد که در پی آن پنج تن مجروح شدند.

فرمانده پلیس راه کشور افزود: در حادثه دیگری که حوالی ساعت ۱۵ در کیلومتر ۶۰ محور رفسنجان استان کرمان رخ داد نیز یک دستگاه سواری سمند به دلیل عدم توجه به جلو واژگون شد که در پی آن متاسفانه دو تن کشته و سه تن مجروح شدند.

حمیدی نسبت به تخلف تجاوز به چپ و همچنین رانندگی در حالت خستگی و خواب و آلودگی هشدار داد و تاکید کرد: تنها چند دقیقه دیر رسیدن به مقصد بهتر از این است که جان خود و دیگر مسافران نوروزی را با تخلفات مرگبار به مخاطره بیاندازیم.

حمیدی همچنین عنوان کرد: محور هراز که صبح امروز به دلیل بارش برف مسدود شده بود باز است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا