راهنمای برطرف کردن مشکل شارژ آیفون

موبنا – این مشکلی است که اکثر افرادی که آیفون دارند با آن روبه‌رو شده‌اند. شاید در ابتدا فکر کنید که کابل شارژر خراب شده و باید آن را عوض کنید. البته این مشکل با تعویض کابل برطرف نمی‌شود و باز هم در زمان شارژ به دردسر می‌افتید. اینجاست که احتمال اینکه مشکل مربوط به …

موبنا – این مشکلی است که اکثر افرادی که آیفون دارند با آن روبه‌رو شده‌اند. شاید در ابتدا فکر کنید که کابل شارژر خراب شده و باید آن را عوض کنید. البته این مشکل با تعویض کابل برطرف نمی‌شود و باز هم در زمان شارژ به دردسر می‌افتید.

29_plug_in_iPhone_thumb800اینجاست که احتمال اینکه مشکل مربوط به گوشی باشد، افزایش پیدا می‌کند. برای برطرف کردن این مشکل می‌توانید به فروشگاه‌های رسمی اپل بروید یا حتی می‌توانید از یک راه دیگر استفاده کنید. بسیاری از کاربران زمانی که از گوشی استفاده نمی‌کنند، آن را در جیب‌شان می‌گذارند. در این حالت ممکن است پرز برخی از لباس‌ها وارد محل پورت شارژ گوشی شود و این اتفاق باعث می‌شود که گوشی متوجه نشود که شارژر به آن متصل شده است. هر چند وقت یکبار سعی کنید که محل پورت شارژ گوشی را با گیره یا وسیله‌ای نازک تمیز کنید. در زمان تمیز گردن این قسمت حتما غافلگیر خواهید شد و مشاهده می‌کنید که پرزهای زیادی از آن خارج می‌شوند. پس از تمیز کردن این قسمت بار دیگر کابل را به گوشی متصل کنید و مشاهده خواهید کرد که آیفون شارژ می‌شود.
پس اگر شما هم این مشکل را دارید یا کسی را می‌شناسید که از این مشکل رنج می‌برد، از این راه حل استفاده کنید یا آن را به افراد دیگر پیشنهاد دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا