تردد ۶ میلیون مسافر در محورهای مازندران

ربیع فلاح جلودار بعدازظهر امروز به‌ منظور بررسی وضعیت پایگاه‌های امدادرسانی و خدماتی نوروزی از چند قرارگاه انتظامی، پایگاه‌ ثابت و سیار هلال‌احمر و پایگاه‌های راهداری بازدید کرد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تخت اقامت در مازندران صورت گرفت، اظهار کرد: مازندران از سه استان برتر تردد در کشور معرفی شده است.

استاندار مازندران از انجام بیش از ۶ میلیون تردد در  ایام نوروز امسال در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود امام‌زادگان و بقاع متبرکه گردشگری مذهبی، زیارت امام‌زادگان از برنامه‌های جدی گردشگران و مهمانان نوروزی در مازندران بوده و یک ششم گردشگران در این اماکن حضور یافتند.

این مسئول با بیان اینکه ستاد خدمات تسهیلات سفر در مرکز استان و تمام شهرداری‌ها به‌طور شبانه آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی است، گفت: با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان که شامل نیرو‌های هلال‌احمر، انتظامی، پلیس راه، علوم پزشکی و اداره راه و شهرسازی است زمینه مسافرت آسان و ایمن مسافران در مازندران فراهم شد، به‌ طوری که در چند روز اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بوده‌ایم.

خروج از نسخه موبایل