تردد ۶ میلیون مسافر در محورهای مازندران

ربیع فلاح جلودار بعدازظهر امروز به‌ منظور بررسی وضعیت پایگاه‌های امدادرسانی و خدماتی نوروزی از چند قرارگاه انتظامی، پایگاه‌ ثابت و سیار هلال‌احمر و پایگاه‌های راهداری بازدید کرد. وی با اشاره به اینکه از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تخت اقامت در مازندران صورت گرفت، اظهار کرد: مازندران از سه …

ربیع فلاح جلودار بعدازظهر امروز به‌ منظور بررسی وضعیت پایگاه‌های امدادرسانی و خدماتی نوروزی از چند قرارگاه انتظامی، پایگاه‌ ثابت و سیار هلال‌احمر و پایگاه‌های راهداری بازدید کرد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تخت اقامت در مازندران صورت گرفت، اظهار کرد: مازندران از سه استان برتر تردد در کشور معرفی شده است.

استاندار مازندران از انجام بیش از ۶ میلیون تردد در  ایام نوروز امسال در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود امام‌زادگان و بقاع متبرکه گردشگری مذهبی، زیارت امام‌زادگان از برنامه‌های جدی گردشگران و مهمانان نوروزی در مازندران بوده و یک ششم گردشگران در این اماکن حضور یافتند.

این مسئول با بیان اینکه ستاد خدمات تسهیلات سفر در مرکز استان و تمام شهرداری‌ها به‌طور شبانه آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی است، گفت: با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان که شامل نیرو‌های هلال‌احمر، انتظامی، پلیس راه، علوم پزشکی و اداره راه و شهرسازی است زمینه مسافرت آسان و ایمن مسافران در مازندران فراهم شد، به‌ طوری که در چند روز اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بوده‌ایم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا