برنامه‌های‌ برتر مدیریت ایمیل در اندروید

موبنا – در دنیای امروز، نامه‌های کاغذی جای خود را به نامه‌های الکترونیک یا همان ایمیل داده‌اند و سرعت ارتباطات و تعاملات بشری را فزونی بخشیده‌اند. کار کردن با این ابزار نامه رسان در سیستم عامل های معمول کار ساده ای به نظر می رسد اما زمانی که قرار است ایمیلی را در گوشی هوشمند …

موبنا – در دنیای امروز، نامه‌های کاغذی جای خود را به نامه‌های الکترونیک یا همان ایمیل داده‌اند و سرعت ارتباطات و تعاملات بشری را فزونی بخشیده‌اند. کار کردن با این ابزار نامه رسان در سیستم عامل های معمول کار ساده ای به نظر می رسد اما زمانی که قرار است ایمیلی را در گوشی هوشمند دریافت کنید، نحوه کار کمی متفاوت خواهد بود که باید از نرم افزارهای مخصوص آن استفاده کرد. در ادامه مجموعه‌ای از برنامه های کاربردی و مفید برای مدیریت آسان‌تر ایمیل در سیستم‌عامل اندروید را معرفی می کنیم.
AOSP Email
اولین مورد در این فهرست AOSP Email است. این اپلیکیشن کهنه‌کار، ظاهری کلاسیک داشته و از ابتدای خلقت اندروید تا به امروز بر روی دستگاه های اندرویدی وجود داشته است. البته این برنامه بروزرسانی شده و چند بار باز طراحی شده است AOSPEmail ، تقریباً مخاطبین محبوب ترین ارائه‌دهندگان ایمیل را پشتیبانی می‌کند و همچنین به گونه‌ای طراحی شده که کار کردن با آن ساده باشد. باید در نظر داشت که این برنامه ویژگی‌های اساسی ایمیل را پشتیبانی می‌کند، اما اگر به یک برنامه با ویژگی هایی بیشتر و قدرتمندتر نیاز دارید، این اپلیکیشن شما را راضی نخواهد کرد.
Aqua Mail
این برنامه، یک سرویس گیرنده‌ اینترنتی با کمی قدرت بیشتر و ویژگی‌های محیطی زیادتر است. آکوا نه تنها به شما اجازه می‌دهد که که اکانت‌های IMAP را با هم مبادله کنید، بلکه می توانید آن را با OFFICE 365 ادغام کنید. نسخه‌ جدید این برنامه با طراحی جزییات به روز آپدیت شده است. این برنامه در ۲ نسخه رایگان و پولی عرضه شده است. در نسخه پولی علاوه بر اینکه شما می‌توانید بیشتر از ۲ اکانت ایمیل داشته باشید، می‌توانید شناسه‌های تبلیغاتی از ایمیل‌های خروجی را نیز بردارید.
Blue Mail
بلو میل یک سرویس ارائه‌دهنده ایمیل ساده اما ظریفی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از اکانت‌های ایمیل از جمله Yahoo Gmail ،iCloud ،Office365 و بیشتر را یکجا داشته باشید. محیط این برنامه ساده بوده و بسیار شبیه به رابط کاربری AOSP Email، اما با کمی تغییر در جزئیات است. علاوه بر ویژگی‌های استانداردی که این اپلیکیشن ارائه می‌کند، شما می‌توانید کارهای دیگری را هم با آن انجام دهید. از جمله اینکه شما می‌توانید تنظیم کنید در یک ساعت مشخص، هیچ اعلانی دریافت نکنید، ایمیل را برای فرستادن در یک زمان مشخص یا یک تاریخ مشخص تنظیم کنید، منوهای قابل شخصی‌سازی داشته باشید. این برنامه حتی برخی ویژگی‌های امنیتی از جمله قفل کردن ایمیل‌های شخصی را دارا است.
CloudMagic
اپلیکیشن CloudMagic نسبت به دیگر رقبایش تازه کار است. برخی از بخش‌های این برنامه به صورت باز طراحی شده است.CloudMagic چند حساب کاربری ایمیل را به صورت هم زمان پشتیبانی می کند. ویژگی منحصر به فردی که این اپلیکیشن جذاب دارد این است که بسیاری از ابزارهای مختلف از جملهTodoist،Asana ،MailChimp ،Pocket ،Evernote، را باهم ادغام کرده است که واقعا مفید هستند.
Email for Exchange – Mail Wise
یکی از ویژگی‌های دشوار برای اغلب اپلیکیشن‌های ایمیل، پشتیبانی از پروتکل Exchange است و هدف این برنامه، کمک کردن به کاربرانی است که از سرویس‌هایی مبتنی بر این ویژگی استفاده می کنند. همچنین برای اینکه پیام‌ها برای خواندن ساده تر باشند، از سبک پیام (message – style) استفاده می کند. با وجود اینکه تمرکز این برنامه بیشتر بر تبادل ایمیل در سرویس مایکروسافت است، اما می توانید از سایر اکانت‌های ایمیل‌تان نیز استفاده کنید.
Gmail
جیمیل از معروف‌ترین برنامه‌های مدیریت ایمیل در میان کاربران دستگاه های هوشمند است. این برنامه آخرین استانداردهای طراحی گوگل را در خود جای داده است و همچنین از Google Now و Google drive پشتیبانی می‌کند. جیمیل اغلب اوقات یک آپدیت جدید دریافت می کند و ویژگی های جدیدی به آن اضافه می شود.همچنین از این پس علاوه بر اکانت جیمیل، می‌توانید از سرویس‌های دیگر، از جمله سرویس ایمیل Yahoo و Microsoft نیز استفاده کنید.
Inbox by Gmail
ﺍﭘﻠﯿﮑﯿﺸﻨﯽ ﺑﺮﺍی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ایمیل‌ها در ﺳﺮویس ﺟﯿﻤﯿﻞ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﺗﯿﻢ Gmail ﺗﻮﺳﻌﻪ ﯾﺎﻓﺘﻪ است. این سرویس فقط جیمیل را ارائه می دهد. از جمله ویژگی های آن ادغام باGoogle Now ، داشتن برچسب‌های پیشرفته مدیریت ایمیل و پشتیبانی از News Feeds است.
k-9
از قدیمی‌ترین برنامه‌های ایمیل برای اندروید است. این برنامه هنوزهم از یک رابط کاربری قدیمی‌تر استفاده می‌کند که بسیار شبیه به Reddit است، اما از ویژگی مدیریتی آسان و کارآمدی برای استفاده بهره می‌برد. اگر شما از طرفداران FOSS هستید این برنامه متن باز بوده و می توانید از آن استفاده کنید. این اپلیکیشن مخصوص افرادی است که به آپشن‌های پیچیده و ویژگی‌های قدرتمند نیازی ندارند.
Mail.Ru
Mail. Ru حدود ۱۰ میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده و از نظر امتیازبندی ۵/۴ از ۵ امتیاز را در این فروشگاه از آن خود کرده است. از جمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان به پشتیبانی از چند اکانت، جست وجوی پیشرفته، فیلتر اطلاع‌رسانی، فیلتر داخلی ضد تبلیغات (anti spam) اشاره کرد. رابط کاربری Mail.Ru شباهت محسوسی به نسخه‌های قدیمی‌تر جیمیل دارد، اما در کل دارای طراحی و ویژگی های مناسب و کاربردی است.
Mailbox
این اپلیکیشن توسط Dropbox توسعه داده شده است و به همین دلیل شما به صورت مستقیم می توانید به Dropbox دسترسی داشته باشید. بسیاری از ویژگی‌های جذاب و منحصر به فرد این اپلیکیشن، در ارتباط با Dropbox است. بنابراین کاربران Dropbox قطعا باید این مورد را امتحان کنند.
myMay
یک نرم‌افزار ایمیلی قدیمی همراه با فهرستی از ویژگی‌های جذاب و کاربردی است. این برنامه محبوب‌ترین سرویس‌های ایمیل مانند گوگل، یاهو، مایکروسافت، اپل، و حتی AOL را نیز پشتیبانی می کند.myMay علاوه بر سرویس‌های یاد شده، از سرویس ایمیل my.com نیز پشتیبانی می‌کند.
Nine Exchange
اپلیکیشن Nine Exchange برای کارآفرینان یا مردم عادی طراحی شده است که می‌خواهند ارتباطات مؤثرتری با همکاران خود، دوستان و اعضای خانواده در هر زمانی که بخواهند داشته باشند.این برنامه باپروتکل Exchange مایکروسافت و دیگر سرویس‌های این شرکت نظیر HotMail ،OutlooK سازگار است و از آنها پشتیبانی می‌کند. از جمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان به رابط کاربری زیبا، حساب های چندگانه، ویرایشگر قدرتمند متن، همگام‌سازی پیامک‌ها و پشتیبانی از Android Wear اشاره کرد.
WeMail
WeMail در سال ۲۰۱۴ همراه با چند ایده جالب و منحصربه‌فرد منتشر شد. ویژگی اصلی این برنامه، رابط کاربری آن است. طراحی و مرتب‌سازی ایمیل‌ها براساس فرستنده و نشان‌دادن ایمیل در قالب پیام، از جمله ویژگی‌های آن است. WeMail تجربه ای متفاوت از کار کردن با ایمیل را برای شما به ارمغان می‌آورد. تنها مشکل عمده‌ این اپلیکیشن این است که از بسیاری سرویس های معروف ایمیل پشتیبانی نمی‌کند.

Yahoo mail
کمتر کسی پیدا می شود که یاهو میل را نشناسد. با استفاده از این برنامه می‌توانید به ایمیل‌های خود به آسانی و در کمترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید. ویژگی اساسی دیگر این برنامه، ادغام کردن بخش خبرها با ایمیل است. بنابراین شما می توانید ایمیل هایتان را بررسی کنید و در همان زمان هم می توانید خبرها را بخوانید. ناگفته نماند که فقط کاربران یاهو می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا