بازی مخفی در فیسبوک مسنجر

این فصل از سال، تقریبا تمام مردم آمریکا در تب و تاب رقابت های بسکتبال هستند. از طرفی مسابقات March Madness آغاز شده و از طرف دیگر در آستانه شروع فصل جدید رقابت های NBA و رویارویی مدعیان قهرمانی قرار داریم. فیسبوک مسنجر iOS و اندروید از یک بازی بسکتبال مخفی برخوردار است فیسبوک نیز …

این فصل از سال، تقریبا تمام مردم آمریکا در تب و تاب رقابت های بسکتبال هستند. از طرفی مسابقات March Madness آغاز شده و از طرف دیگر در آستانه شروع فصل جدید رقابت های NBA و رویارویی مدعیان قهرمانی قرار داریم.

فیسبوک مسنجر iOS و اندروید از یک بازی بسکتبال مخفی برخوردار است

فیسبوک نیز با توجه به همین موضوع، با ارائه یک بازی بسکتبال مخفی در اپلیکیشن محبوب پیام رسانش تلاش کرده تا شور و حال حاکم بر این فضا را دو چندان کند.

پس از بازی شطرنج در فیسبوک مسنجر، این دومین عنوان بازیست که به این اپلیکیشن پیام رسان آمده. برای فعال شدن آن در ابتدا لازم است که با یک مخاطب گفتگویی را آغاز کنید. سپس وارد کیبورد اموجی ها شده، آیتم توپ بسکتبال را انتخاب و در نهایت گزینه ارسال را بفشارید.

وقتی که توپ بسکتبال روی صفحه گفتگو ظاهر شد، حالا با اشاره بر آن می توانید بازی تان را آغاز نمایید. باید توپ را بگیرید و با سوایپ به درون حلقه بیندازید، و هدف از بازی این است که پشت سر هم بیشترین پرتاب های صحیح را داشته باشید.

این بازی را می توانید هم در نسخه iOS و هم در نسخه اندروید فیسبوک مسنجر تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا