گلکسی S7 بهترین دوربین را دارد!

  فناوری‌های منحصربه‌فرد «پیکسل دوقلو» (Dual-Pixel) در این گوشی باعث شده تا سرعت فوکوس خودکار بیش‌تر از دیگر گوشی‌های پرچم‌دار باشد. این موضوع سبب می‌شود تا تصاویر ثبت‌شده توسط گلکسی S7 و S7 Edge کاملا واضح باشند. سامسونگ ادعا کرده که این فناوری تنها در دوربین‌های گران‌قیمت DSLR وجود دارد. گلکسی اس ۷ توانست از …

 

گلکسی S7 بهترین دوربین را دارد!

فناوری‌های منحصربه‌فرد «پیکسل دوقلو» (Dual-Pixel) در این گوشی باعث شده تا سرعت فوکوس خودکار بیش‌تر از دیگر گوشی‌های پرچم‌دار باشد. این موضوع سبب می‌شود تا تصاویر ثبت‌شده توسط گلکسی S7 و S7 Edge کاملا واضح باشند. سامسونگ ادعا کرده که این فناوری تنها در دوربین‌های گران‌قیمت DSLR وجود دارد.

گلکسی S7 بهترین دوربین را دارد!

گلکسی اس ۷ توانست از وب‌سایت DxOMark، امتیاز ۸۸ از ۱۰۰ را کسب کند و در صدر تمام گوشی‌های موبایل قرار گیرد. رتبه‌ی دوم به طور مشترک به سونی اکسپریا Z5 پریمیوم و سامسونگ گلکسی S6 Edge پلاس اختصاص داده شده است.

گلکسی S7 بهترین دوربین را دارد!

طبق گفته‌ی DxOMark، نوردهی دوربین گلکسی S7 عالی است و تصاویر ثبت‌شده در شرایط نوری ضعیف، جزئیات خوبی دارند. البته ایرادهایی هم به دوربین گلکسی S7 وارد شده که از مهم‌ترین‌شان می‌توان به از بین رفتن جزئیات تصاویر در شرایط نوری قوی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا