از چراغ ال ای دی تا اسپیکر بلوتوثی

موبنا، رکسانا دانیالی – بلندگوی فانوسی یو ام اِی یک گجت چند کاره ۲.۸۵ پوندی است که از فناوری ال ای دی برخوردار است. همان طور که در تصاویر نیز دیده می شود، طراحی این گجت در عین سادگی بسیار جذاب و مدرن است. ظاهر سیلندر مانند یو ام اِی یا یک روکش پلی کربناتی …

موبنا، رکسانا دانیالی – بلندگوی فانوسی یو ام اِی یک گجت چند کاره ۲.۸۵ پوندی است که از فناوری ال ای دی برخوردار است. همان طور که در تصاویر نیز دیده می شود، طراحی این گجت در عین سادگی بسیار جذاب و مدرن است. ظاهر سیلندر مانند یو ام اِی یا یک روکش پلی کربناتی پوشیده شده است اما جنس اصلی بدنه سیلیکون است. اسپیکر ها نیز برای آن که دوام بیشتری در محیط های مختلف داشته باشند، از استیل ساخته شده اند. لازم به ذکر است که طراحی خاص این گجت روشنایی ۳۶۰ درجه ای را در اطراف خود پوشش می دهد.
1
اسپیکر فانوسی با توان خروجی ماکزیمم ۱۲ وات، صوت را در محدوده ای ۳۶۰ درجه ای منتشر می کند. این اسپیکر را می توان با استفاده از بلوتوث به گوشی هوشمند و یا تبلت خود متصل کرد. سیستم تنظیم صدای حساس به لمس و همچنین قابلیت تنطیم نور، به شما این امکان را می دهد تا با راحتی بیشتری از یو ام اِی استفاده کنید. باتری قابل شارژ این گجت نیز تا ۸ ساعت می تواند دستگاه را ساپورت کند.
اسپیکر و چراغ ال ای دی فانوسی یو ام اِی، به ارزش ۴۷۹ دلار قابل خریداری است.
2 5 4 3

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا