میزو پرو ۶ با رم ۶ گیگابایتی عرضه می‌شود

موبنا-اگر نگوییم میزو از جمله کمپانی‌های نوظهوری که سریع‌ترین پیشرفت را در سال‌های اخیر داشته به جرات می‌توان گفت یکی از شرکت‌هایی است که رشد سریعی را تجربه کرده است. این کمپانی چینی که تا چند سال پیش کاملا گمنام بود، سال ۲۰۱۴ میلادی ۴.۴ میلیون گوشی و در سال ۲۰۱۵ تعداد ۲۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به …

موبنا-اگر نگوییم میزو از جمله کمپانی‌های نوظهوری که سریع‌ترین پیشرفت را در سال‌های اخیر داشته به جرات می‌توان گفت یکی از شرکت‌هایی است که رشد سریعی را تجربه کرده است. این کمپانی چینی که تا چند سال پیش کاملا گمنام بود، سال ۲۰۱۴ میلادی ۴.۴ میلیون گوشی و در سال ۲۰۱۵ تعداد ۲۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به فروش رسانده است. محصولات این شرکت تنوع زیادی ندارند، ولی تاکنون گوشی‌های تولید شده این کمپانی علاوه بر طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا از سخت‌افزار قدرتمند در کنار رابط کاربری انحصاری و امکانات جذاب بهره برده‌اند.

یکی از گوشی‌هایی که قرار است میزو طی ماه‌های آتی معرفی کند، پرچمدار سال ۲۰۱۶ این شرکت به نام MX 6 است. ماه جولای سال گذشته میزو از گوشی قدرتمند MX5 رونمایی کرد و براساس شایعات جدید احتمال دارد پرچمدار جدید این کمپانی زودتر از موعد معرفی شود. برخی مدعی شده‌اند که این گوشی در ماه می رونمایی خواهد شد، ولی هنوز اطلاعات دقیقی در این رابطه منتشر نشده است. اما گفته می‌شود میزو قصد دارد فبلت پرو ۶ را نیز در سه‌ماهه‌ی سوم یا چهارم سال جاری میلادی معرفی کند که به نوعی رونمایی زود هنگام ام‌ایکس ۶ را توجیه می‌کند.

شایعات جدیدی منتشر شده که پرو ۶ میزو به ۶ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. طی روزهای گذشته کمپانی ویوو با رونمایی از گوشی ایکس‌پلی ۵ مجهز به ۶ گیگابایت رم و نمایشگر خمیده از دو طرف، کاربران را شگفت‌زده کرد بود. ولی همچنان استفاده از ۴ گیگابایت رم برای پرچمدار آتی میزو محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

به هر حال، بر اساس اطلاعات پیشین، این احتمال وجود دارد که میزو پرو ۶ به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اکسینوس ۸۸۷۰ با معماری ۶۴ بیتی سامسونگ مجهز شود. اگر یادتان باشد میزو پرو ۵ از پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۰ بهره می‌برد که روی پرچمداران سال ۲۰۱۵ سامسونگ استفاده شده بود. گفته می‌شود پرچمدار بعدی میزو مانند نسل قبلی خود دارای بدنه‌ی فلزی است و رزولوشن نمایشگر ۵.۷ اینچی آن فول‌اچ‌دی یا کواد‌اچ‌دی خواهد بود.

میزو از اندروید ۶ مارشمالو در کنار رابط کاربری Flaym OS روی پرو ۶ استفاده خواهد کرد. سال گذشته رابط کاربری Flyme 5 منتشر شد که در حال حاضر روی گوشی‌های ام‌ایکس ۵ و پرو ۵ دیده می‌شود. گرچه هنوز مشخص نیست پرو ۶ با رابط کاربری Flyme 6 رونمایی شود ولی هر احتمالی وجود دارد.

منبع:زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا