گوشی مورد علاقه داعشی ها +عکس

براساس گزارش تايم، نتايج پژوهشي درباره استفاده از تجهيزات روزمره در ساخت بمب توسط داعش،‌ و براساس گوشي‌هاي موبايل به دست آمده از اعضاي گروه تروريستي داعش نشان مي‌دهد اعضاي اين گروه به صورت دائم و بيشتر از هر گوشي ديگري، از گوشي نوكيا ۱۰۵ در ساخت بمب‌هاي كنترل از راه دور استفاده مي‌كنند. عکس: …

براساس گزارش تايم، نتايج پژوهشي درباره استفاده از تجهيزات روزمره در ساخت بمب توسط داعش،‌ و براساس گوشي‌هاي موبايل به دست آمده از اعضاي گروه تروريستي داعش نشان مي‌دهد اعضاي اين گروه به صورت دائم و بيشتر از هر گوشي ديگري، از گوشي نوكيا ۱۰۵ در ساخت بمب‌هاي كنترل از راه دور استفاده مي‌كنند.

عکس: گوشی مورد علاقه داعشی ها

باوجود اينكه نمونه‌هاي ديگري از گوشي‌هاي ارزان‌قيمت و بادوام در بازار وجود دارند،‌اما اين گوشي خاص كه به نام موبايل مايكروسافت ۱۰۵ نيز شناخته مي‌شود، از محبوبيت ويژه‌اي برخوردار است.

عکس: گوشی مورد علاقه داعشی ها

براساس گزارش پژوهش‌هاي تسليحات و درگيري، CAR، محبوب‌ترين گوشي داعشي‌ها نه دوربين دارد و نه اپليكيشن،‌و قيمت آن نيز تنها ۳۰ دلار است. به گفته جان لف مدير عمليات در ‍CAR، فراواني و راحتي اين گوشي باعث محبوبيت آن شده‌است. اين احتمال وجود دارد كه داعش راهي براي دسترسي به مقادير زيادي از اين گوشي يافته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا