ونگر: بازیکنان برای نمایش خوب متحد شدند

آرسنال که در خانه با دو گل برابر بارسلونا شکست خورد، امیدوار است بتواند در بازی برگشت نتیجه مطلوبی برابر این تیم بگیرد؛ هر چند مصدومان زیاد تیم لندنی کار این تیم را برای بازی برگشت سخت کرده است. آرسن ونگر پیش از دیدار تیمش برابر بارسلونا گفت: نسبت به فصل گذشته و در این …

آرسنال که در خانه با دو گل برابر بارسلونا شکست خورد، امیدوار است بتواند در بازی برگشت نتیجه مطلوبی برابر این تیم بگیرد؛ هر چند مصدومان زیاد تیم لندنی کار این تیم را برای بازی برگشت سخت کرده است.

آرسن ونگر پیش از دیدار تیمش برابر بارسلونا گفت: نسبت به فصل گذشته و در این مرحله پیشرفت تیم مشهود است. ما با هدف گام برمی‌داریم. بارسلونا یکی از بهترین تیم‌های اروپاست و توانایی کسب هر نتیجه‌ای را دارد. باید مثل همیشه بدون ترس بازی کنیم و برای پیروزی بجنگیم. می‌دانید که قرار است مقابل بهترین بازیکنان دنیا و هوادارانشان بازی کنیم. این برای ما خیلی مهم است که بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. بارسلونا کیفیت زیادی دارد و همیشه درصد بالایی از مالکیت توپ را در اختیار دارند. هنگامی که به بازی سرعت می‌دهند، موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کنند. ما هم باید به کیفیت خودمان اعتقاد داشته باشیم و مثل ۶ ماه اول فصل بازی کنیم. نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم مثل آن زمان بازی کنیم. شما می‌دانید که ما در یک دوره سخت قرار داریم و احتیاج داریم که قوی بمانیم. ما تا پایان فصل خواهیم جنگید.

ونگر ادامه داد: خط هافبک بارسلونا جادویی است و می‌تواند در هر ثانیه چند تصمیم بگیرد و به همین دلیل باید این خط هافبک را از کار بیندازیم. به نظرم اینیستا در این سن و سال نشان داده است چرا یکی از بهترین بازیکنان جهان است. اثر او در هر بازی بارسا به خوبی دیده می‌شود.

این مربی فرانسوی در پایان گفت: ما در همه جای دنیا برنده شدیم جز این ورزشگاه و به همین خاطر بازیکنانم متحد شدند تا بتوانند نمایش خوبی در این دیدار از خود نشان دهند. در دوره‌ای بد قرار داریم و شکست در چند دیدار اخیر از نظر روحی تاثیر منفی روی ما گذاشته است. به خوبی می‌دانیم در چه شرایطی قرار داریم و باید برابر بارسلونا گل بزنیم ولی مهم‌تر از آن باید آرام باشیم و اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا