منچسترسیتی با تلفات سنگین صعود کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم منچسترسیتی در شب مصدومیت ۲ مدافع میانی خود با تساوی بدون گل خانگی مقابل دیناموکیف اوکراین در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار به جمع ۸ تیم برتر این رقابت ها راه یافت. در این بازی ورزشگاه «اتحاد» ابتدا کاپیتان وینسنت کمپانی و سپس …

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم منچسترسیتی در شب مصدومیت ۲ مدافع میانی خود با تساوی بدون گل خانگی مقابل دیناموکیف اوکراین در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار به جمع ۸ تیم برتر این رقابت ها راه یافت.

در این بازی ورزشگاه «اتحاد» ابتدا کاپیتان وینسنت کمپانی و سپس اوتامندی،۲ مدافع میانی اصلی تیم به دلیل مصدومیت در دقایق  ۷و ۲۴ از بازی بیرون رفتند و در نهایت با رقم خوردن تساوی بدون گل، منچسترسیتی به خاطر برتری ۳ بریک در بازی رفت در زمین حریف به عنوان اولین و شاید آخرین تیم انگلیسی به مرحله یک چهارم نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی و  اولین مربی اهل آمریکای جنوبی فاتح لیگ برتر انگلیس به رکورد حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ۳ تیم مختلف ( ویارئال، مالاگا و حالا منچسترسیتی) دست یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا