پوگبا: رونالدو و زیدان الگوهایم بودند

پوگبا که امروز ۲۳ ساله شده یکی از بهترین بازیکنان جوان دنیای فوتبال است و در گفتگویی مدعی شده فرانسه شانس خوبی برای قهرمانی در مسابقات این دوره یورو دارد. او در مصاحبه با وب سایت رسمی فیفا گفته: یادم می آید بازی های فرانسه را از خانه و از تلویزیون نگاه می کردیم و …

پوگبا که امروز ۲۳ ساله شده یکی از بهترین بازیکنان جوان دنیای فوتبال است و در گفتگویی مدعی شده فرانسه شانس خوبی برای قهرمانی در مسابقات این دوره یورو دارد. او در مصاحبه با وب سایت رسمی فیفا گفته: یادم می آید بازی های فرانسه را از خانه و از تلویزیون نگاه می کردیم و بعد از بازی ها هم با ماشین بیرون می رفتیم تا شادی کنیم. الگوهای فوتبالی من رونالدو (مهاجم برزیلی) و زیدان بودند. رونالدو واقعا عشق من به فوتبال را بیشتر کرد. تکنیک، سرعت و گلزنی بی نظیرش چیزهایی بود که من می ستودم. البته زیدان هم عالی بود. او الگوی فرانسوی من بود و کسی که هرگز تاثیرش روی خودم را فراموش نمی کنم. همه به او احترام می گذارند و ستایشش می کنند. همه ما می خواهیم به موفقیت هایی برسیم که او در دوران بازیگری اش رسید.

پوگبا درباره یورو هم گفت: من مطمئنم با این نسل از بازیکنان می توان دوران خوش را به فوتبال فرانسه بازگرداند. ما یک ترکیب خوب و مربی فوق العاده داریم. مربی ای که می داند چطور به ما کمک کند تا به خواسته هایمان برسیم. اگر با تیم بزرگسالان فرانسه یک جام کسب کنم رویایم محقق شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا