«اپ» هایی برای خواب خوش (+عکس)

موبنا، رکسانا دانیالی – خواب شبانه متعادل باید حداقل ۷ تا ۸ ساعت خواب مفید را در برگیرد. اما با توجه به مشغله روزانه، ساعات کاری طولانی و دغدغه هایی که ذهن هر کدام از ما را مشغول خود کرده اند، دست یابی به این مهم کمی دشوار شده است. نکته جالب این است که …

موبنا، رکسانا دانیالی – خواب شبانه متعادل باید حداقل ۷ تا ۸ ساعت خواب مفید را در برگیرد. اما با توجه به مشغله روزانه، ساعات کاری طولانی و دغدغه هایی که ذهن هر کدام از ما را مشغول خود کرده اند، دست یابی به این مهم کمی دشوار شده است. نکته جالب این است که می توانیم از تکنولوژی به عنوان نقطه عطفی برای تجربه کردن خوابی آسوده بهره گیری کنیم! خیلی از ما در حالی به خواب می رویم که گوشی هوشمندمان درست در کنارمان است پس چرا از مزایای آن استفاده نکنیم!؟ برنامه های مفیدی وجود دارند که می توانند خواب راحت تری را برایتان به ارمغان بیاورند. در ادامه مطلب به چند مورد از بهترین این اپ ها خواهیم پرداخت.
۱. Relax Melodies
این اپ مجموعه ای از ۶۸ ملودی آرامش بخش و برتر جهان است که می توانید موارد مورد علاقه خود را در پوشه ای جداگانه ذخیره کرده و دسترسی آسان تری به آن ها داشته باشید. این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس موجود است.
1
۲. Relax & sleep by Glenn Harrold
اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی توانید ذهن خود را خالی کرده و خواب راحتی را تجربه کنید، این برنامه راه نجاتتان است. این اپ یک برنامه آرامش بخش خودکار است که اگر به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، بسیار مفید خواهد بود. می توانید آرامش قبل از خواب مورد نیاز خود را با صحبت های Glenn Harrold؛ متخصص هیپنوتیزم درمانی، کسب کنید. برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس موجود است.
2
۳. Pzizz Sleep
اگر تصمیم قطعی برای داشتن یک برنامه خواب منظم گرفته اید، این اپ ارزش دانلود را خواهد داشت. گفته می شود Pzizz Sleep راه حلی برای غلبه بر اختلالات بی خوابی است! در این اپ یک موسیقی را هیچ گاه دو بار نمی شنوید بلکه سیستم برنامه به صورت خودکار اصوات را میکس می کند و در نهایت یک تون آرامش بخش پخش می شود. این اپ نیز برای اندروید و آی او اس در دسترس است.
3
۴. Sleepmaker Rain
هندزفری های خود را بگذارید و به صدای طبیعی بارش قطرات باران گوش بسپارید. ۲۰ صوت مختلف از بارش باران از سطوح ملایم تا شدید در این اپ موجود است در نتیجه می توانید نسخه مناسب خود را انتخاب کنید. موجود برای هر دو سیستم اندروید و آی او اس.
4
۵. Nature Sounds Relax and Sleep
در این اپ نیز مانند قبلی صدا هایی از طبیعت را خواهید شنید با این تفاوت که دامنه این اصوات بسیار متنوع تر شده است و تنها برای سیستم عامل اندروید قابل استفاده است. با کمک این برنامه می توان سریع تر به خواب رفته و از آرامش بیشتری حین خواب شبانه برخوردار شد.
5
۶. Relax Melodies: Oriental Meditation
این برنامه نیز اصوات طبیعی را در اختیار قرار می دهد اما کامل تر شده و برای نسخه آی او اس نیز موجود است. چشمان خود را ببندید و به موسیقی های سنتی آسیایی گوش بسپارید.
6
۷. aSleep
اگر به دنبال برنامه ای هستید که رنج وسیعی از اصوات را شامل شود این اپ همان چیزی است که می خواهید. در طبقه بندی تحت عنوان “زندگی” حتی می توانید به صدای تپیدن قلب نیز گوش دهید. این برنامه تنها برای سیستم عامل آی او اس موجود است.
7
۸. Long Deep Breathing
این اپ کمی از اپ های قبلی متفاوت است. در این برنامه ذهن خود را با انجام یک سری تمرینات تنفسی پیش از خواب آرام خواهید کرد در نتیجه هر گونه استرسی از میان می رود و می توانید خوابی راحت تر را تجربه کنید. Long Deep Breathing نیز تنها برای سیستم عامل آی او اس قابل استفاده است.
8
۹. Proactive Sleep Alarm Clock
در این برنامه می توانید روند خواب خود و عادت هایتان را ذخیره کنید و از جانب سیستم، تحلیلی مشخص بر اساس داده هایی که ارائه داده اید را دریافت خواهید کرد. این اپ برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس موجود است.
9
۱۰. Alarm Tunes
اگر دوست دارید با صدای موسیقی مورد علاقه خود به خواب رفته و یا بیدار شوید، این اپ ابزاری مناسب شما است. امکانات دیگری نیز همچون ساعت هشدار چند کاره در این برنامه گنجانده شده است. Alarm Tunes برای سیستم عامل آی او اس در دسترس است.
10

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا