ال‌جی کم پلاس؛ ابزاری که می تواند بهترین دوست یک عکاس باشد

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – ال‌جی G5 پرچمدار جدید گوشی های هوشمند ال‌جی نسبت به نسل پیشین خود تغییرات بسیاری را چه در زمینه طراحی و چه در زمینه نرم افزار و سخت افزار تجربه کرده است. یکی از ویژگی های جالب توجه این گوشی هوشمند امکان استفاده از ماژول های مختلف است. یکی از …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – ال‌جی G5 پرچمدار جدید گوشی های هوشمند ال‌جی نسبت به نسل پیشین خود تغییرات بسیاری را چه در زمینه طراحی و چه در زمینه نرم افزار و سخت افزار تجربه کرده است. یکی از ویژگی های جالب توجه این گوشی هوشمند امکان استفاده از ماژول های مختلف است. یکی از این ماژول ها ال‌جی کم پلاس (LG Cam Plus) نام دارد که می تواند آینده عکاسی با گوشی هوشمند را متحول کند.

1
ال‌جی کم پلاس به دکمه شاتر واقعی دو مرحله ای همانند آنچه در یک دوربین DSLR یا دوربین بدون آینه در اختیار دارید به همراه دکمه اختصاصی ضبط ویدئو، چرخ اسکرول برای بزرگنمایی و یک سوئیچ لغزشی برای راه اندازی مستقیم دوربین مجهز شده است. کم پلاس با یک باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز همراهی می شود.

2
اتصال کم پلاس به ال‌جی G5 به سادگی صورت می گیرد. باید دکمه آزادکردن ماژول که در قسمت پایین سمت چپ تلفن همراه قرار دارد را فشار دهید که خارج شدن قسمت پایین گوشی را موجب می شود و امکان جایگزینی آن با ماژول دوربین فراهم می شود. این کار تنها در چند ثانیه انجام می شود.

3
هنگامی که کم پلاس به ال‌جی G5 متصل می شود پوشش چرمی آن نگه داشتن تلفن همراه در دست را راحت‌تر می سازد. هنگام با اتصال این ماژول نه تنها کار کردن با گوشی با یک دست آسان‌تر است بلکه ویژگی های مهمی مانند دکمه فیزیکی شاتر و چرخ بزرگنمایی در موقعیتی قرار دارند که به راحتی در دسترس هستند.
سوئیچ لغزشی کم پلاس حتی اگر گوشی هوشمند در حالت قفل قرار داشته باشد دوربین را به صورت مستقیم راه اندازی می کند. این فرایند حتی سریع‌تر از دو بار فشار دادن دکمه خانه همانند آن چه در گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S7 می توان انجام داد، عمل می کند.

4
چرخ اسکرول بزرگنمایی در گوشه کم پلاس به نرمی گردش می کند و در مقایسه با گوشی هوشمند ایسوس زنفون زوم که دارای یک نوار غلتان برای بزرگنمایی و کوچکنمایی است، کم پلاس ال‌جی بسیار سریع‌تر عمل می کند. البته ال‌جی G5 دارای بزرگنمایی دیجیتال است و در برابر بزرگنمایی اپتیکال ۳X زنفون زوم با محدودیت هایی در زمینه میزان بزرگنمایی پیش از آن که متوجه نویز و پیکسل های موجود در تصویر شوید، مواجه است.
شایان ذکر است، پرچمدار جدید گوشی های هوشمند ال‌جی از اوایل ماه آوریل روانه بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا