نگاهی به موبایل هوشمند ایسوس Zoom to Wanda

موبنا – این گوشی هوشمند که یک تحول بزرگ در عکاسی موبایل است از باریک‌ترین مکانیسم زوم اپتیکال در جهان بهره‌ می‌برد و قابلیت‌های حرفه‌ای عکاسی در فاصله‌های طولانی‌ با قدرت تله و ثبت تصاویر ماکرو از سوژه‌های نزدیک را با جزییاتی شگفت‌انگیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با الهام از ویژگی‌های این گوشی، مشارکت‌کنندگان …

موبنا – این گوشی هوشمند که یک تحول بزرگ در عکاسی موبایل است از باریک‌ترین مکانیسم زوم اپتیکال در جهان بهره‌ می‌برد و قابلیت‌های حرفه‌ای عکاسی در فاصله‌های طولانی‌ با قدرت تله و ثبت تصاویر ماکرو از سوژه‌های نزدیک را با جزییاتی شگفت‌انگیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
zenphone
با الهام از ویژگی‌های این گوشی، مشارکت‌کنندگان به حضور در یک بازی جدید به نام Zoom to Wanda دعوت شده‌اند تا به عنوان یک خبرنگار پژوهشگر، به‌دنبال اسرار Wanda باشند.
Zoom to Wanda گذرنامه‌ای برای کشف جهان است که در تصاویر مجلل گیگاپیکسلی نمایش داده می‌شود، در حالی که عطش واقعی برای هیجان سفر را نیز دنبال می‌کند.
این بازی بر اساس شخصیتی به نام Wanda اجرا می‌شود که به یک روح‌ ماجراجو، کنجکاوی سیری‌ناپذیر و ایسوس ذن‌فون زوم مجهز شده است تا داستان سفر عجیب خود و تجربه صرف غذا را در وبلاگش به اشتراک بگذارد.
asus-zenfone-zoom
Zoom to Wanda مشارکت‌کنندگان را به یک خبرنگار پژوهشی مبدل می‌کند که همزمان با عبور از جذاب‌ترین خیابان‌های دنیا و اشتیاق به بهترین خوراکی‌های جهان، با سرنخ‌های مهم در تعقیب واندا در حرکت هستند. این تعقیب، دارای یک تجربه بصری جذاب است که شامل زوم تماشاگران بر کشورها، شهرها و بناهای تاریخی برای کشف پایان او می‌شود.
ایسوس با استفاده از قابلیت بزرگ‌نمایی ۱۲ برابر ذن‌فون زوم، از فناوری تصویر گیگاپیکسل استفاده می‌کند تا تجربه Zoom to Wanda را خلق نماید و مشارکت‌کنندگان را در تجربه‌ای خارق العاده در هند، ژاپن، ایتالیا و فراتر از آن غوطه‌ور سازد. طرفداران ذن‌فون زوم می‌توانند این شهرهای زیبا را در نمایی از چشم‌پرنده مشاهده کنند سپس آن را با زوم از سطح خیابان‌ها مشاهده نمایند.
چالش آنلاین Zoom to Wanda برای تمام مشارکت‌کنندگان از سراسر جهان از روز دوشنبه، دوم فروردین آغاز می‌شود و تا یکشنبه ۲۹ فروردین ادامه خواهد داشت. هزینه‌ای برای شرکت در این مسابقه لازم نیست و ۲۰ برنده‌ این مسابقه که توانسته‌اند بیشترین امتیاز را دریافت کنند هر کدام یک ذن‌فون زوم برنده خواهند شد. برای شرکت در مسابقه همین امروز به نشانی www.asus.com/campaign/zoom-to-wanda بروید و کشف واندا را آغاز کنید.
zenfone_zoom_hero-820x420
ZenFone Zoom جدیدترین عضو خانواده ASUS ZenFone است. این مدل به عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان با ۳ برابر زوم اپتیکال و پیکربندی خلاقانه ۱۰ منشور، توانایی ارائه ۱۲ برابر برگ‌نمایی را دارد. این مدل از پرداذنده ۶۴ بیت اینتل اتم قدرت می‌گیرد و با ۴ گیگابایت رم همراه شده است.
ذن‌فون زوم از وضوح فوق‌العاده ۱۳ مگاپیکسل و قدرت فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد تا مطمئن باشید هیچگاه لحظات شگفت‌انگیز را از دست نمی‌دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا