آیا گلکسی اس ۷ مینی برای رقابت با آیفون SE تولید خواهد شد؟

موبنا- سامسونگ همواره به تولید نسخه‌ی مینی از پرچمدارانش معروف بوده است. هر چند پرچمداران سال گذشته، نسخه‌ی مینی نداشتند، اما احتمال عرضه‌ی گلکسی اس ۷ مینی در سال جاری وجود دارد. گلکسی اس ۷ مینی به احتمال زیاد محصول بعدی سامسونگ خواهد بود که این شرکت کره‌ای برای رقابت با آیفون ۴ اینچی اپل …

موبنا- سامسونگ همواره به تولید نسخه‌ی مینی از پرچمدارانش معروف بوده است. هر چند پرچمداران سال گذشته، نسخه‌ی مینی نداشتند، اما احتمال عرضه‌ی گلکسی اس ۷ مینی در سال جاری وجود دارد.

گلکسی اس ۷ مینی به احتمال زیاد محصول بعدی سامسونگ خواهد بود که این شرکت کره‌ای برای رقابت با آیفون ۴ اینچی اپل یعنی آیفون SE تولید خواهد کرد. سامسونگ در اکثر مواقع نسخه‌ی مینی پرچمدارانش را تولید می‌کرده است. البته در سال گذشته خبری از گلکسی اس ۶ مینی نبود اما امسال ممکن است شاهد عرضه‌ی گلکسی اس ۷ مینی باشیم.

اپل در مراسمی که در هفته‌ی آینده برگزار می‌کند، به احتمال زیاد از یک آیفون ۴ اینچی با نام آیفون SE با پردازنده‌ی A9 رونمایی خواهد کرد. به همین دلیل شایعات در مورد عرضه‌ی نسه‌ی مینی پرچمداران سامسونگ نیز زیاد شده است. کاربران بر این باورند که سامسونگ برای حفظ رقابت با اپل در کلاس گوشی‌های کوچک، نسخه‌ی مینی پرچمدارش را با اندازه‌ی ۴.۶ اینچی تولید خواهد کرد. منابع خبری رزولوشن احتمالی صفحه نمایش این گوشی را ۷۲۰*۱۲۸۰ پیکسل عنوان کرده‌اند. طبق اخبار منتشر شده، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ یا اگزینوس ۸۸۹۰ در کنار حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای گلکسی اس ۷ مینی در نظر گرفته شده‌اند. ضخامت این گوشی نیز چیزی حدود ۹.۹ میلی‌متر خواهد بود.

البته تمامی اخبار منتشر شده در حد حدس و گمان هستند و هیچ یک از منابع خبری تولید و عرضه‌ی گلکسی اس ۷ مینی را تایید نکرده‌اند. البته با توجه به رقابت سنگین سامسونگ و اپل در بازار گوشی‌های تلفن همراه، تولید چنین دستگاهی دور از انتظار نخواهد بود.

 منبع:زومیت|نویسنده:مهدی زارع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا