اندروید ۷ امکان نمایش اطلاعات اضطراری را دارد

موبنا- چند روزی است که نسخه‌ی آخر سیستم عامل اندروید یعنی اندروید N، در مرکز توجهات کاربران قرار گرفته است. پس از عرضه‌ی این نسخه‌ی آزمایشی، کاربران مختلف در اینترنت اطلاعاتی از قابلیت‌ها و امکانات اندروید ان را منتشر کرده‌اند. یکی از این امکانات مفید، امکان نمایش اطلاعات اورژانسی و اضطراری صاحب گوشی بر روی …

موبنا- چند روزی است که نسخه‌ی آخر سیستم عامل اندروید یعنی اندروید N، در مرکز توجهات کاربران قرار گرفته است. پس از عرضه‌ی این نسخه‌ی آزمایشی، کاربران مختلف در اینترنت اطلاعاتی از قابلیت‌ها و امکانات اندروید ان را منتشر کرده‌اند. یکی از این امکانات مفید، امکان نمایش اطلاعات اورژانسی و اضطراری صاحب گوشی بر روی صفحه‌ی قفل است.

تنظیمات این صفحه در منوی تنظیمات و قسمت کاربری اندروید اِن (Settings > User) قابل دسترسی است. البته در ابتدای راه‌اندازی دستگاه با اندروید ۷ نیز می‌توان این اطلاعات را در مراحل آخر وارد کرد. در تنظیمات این قسمت، می‌توان اطلاعات کاملی از صاحب گوشی وارد کرد. اطلاعاتی مانند نام، شماره‌ی تماس اضطراری، موارد خاص پزشکی، تمایل به اهدای عضو، گروه خونی، بیماری‌های خاص و غیره. این اطلاعات در مواقع اورژانسی که فرد دچار حادثه شود، می‌تواند برای تیم امداد بسیار مفید باشد. از طرفی در صورت گم شدن گوشی نیز می‌توان امیدوار بود! که فرد یابنده از این اطلاعات برای تماس با صاحب گوشی استفاده کند.

اندروید ان دارای قابلیتی برای نمایش اطلاعات اضطراری است

پس از ذخیره کردن اطلاعات اضطراری، در صفحه‌ی قفل گوشی می‌توان با چند بار لمس کردن قسمت تماس اضطراری (Emergency)، آن‌ها را مشاهده کرد.

 منبع:زومیت|نویسنده:مهدی زارع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا