گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در ۲ روز ۱۰۰٫۰۰۰ دستگاه فروش داشته است

موبنا- اگر فروش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را با یکدیگر ترکیب کنیم، در مجموع روز اول ۶۰٫۰۰۰ و در روز دوم ۴۰٫۰۰۰ دستگاه از پرچم‌داران سامسونگ به فروش رفته‌اند.  بر اساس اطلاعاتی که تاکنون توسط Yonhap News منتشر شده، گلکسی اس ۷ توانسته ۴۰ درصد از این ۱۰۰٫۰۰۰ هزار دستگاه به فروش …

موبنا- اگر فروش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را با یکدیگر ترکیب کنیم، در مجموع روز اول ۶۰٫۰۰۰ و در روز دوم ۴۰٫۰۰۰ دستگاه از پرچم‌داران سامسونگ به فروش رفته‌اند.

 بر اساس اطلاعاتی که تاکنون توسط Yonhap News منتشر شده، گلکسی اس ۷ توانسته ۴۰ درصد از این ۱۰۰٫۰۰۰ هزار دستگاه به فروش رفته را دربرگیرد. سامسونگ مدعی شده با توجه به اینکه فروش در روز شنبه روند معمولا کمی دارد، اما فروش سامسونگ در این روز بسیار خوب بوده است.

مقاله مرتبط:

  • نظرسنجی: بهترین گوشی هوشمند سال ۱۳۹۴ کدام است؟

سال پیش چون غول کره‌ای تقاضا برای دستگاه با نمایشگر مسطح و خمیده از دو نسخه‌ی گلکسی اس ۶ را درست پیش‌بینی و حساب نکرده بود، بیشتر از تعداد مورد نیاز بازار از این دو دستگاه تولید کرد که باعث تاثیر بد روی فروش این دستگاه شد. اما سامسونگ این اشتباه را امسال دوباره تکرار نخواهد کرد.

سامسونگ از هفته قبل به صورت جهانی فروش گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را شروع کرده و روند فروش تاکنون جوابگوی تقاضای بازار بوده است. پرچم‌داران سامسونگ ویژگی‌های سنتی خود همچون پشتیبانی از کارت‌های microSD و ضدآب بودن را در نسل جدید پشتیبانی می‌کنند.

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا