گوشی پرچم دار HTC 10 از هدست واقعیت مجازی Vive پشتیبانی می‌کند

موبنا- در گزارشی که امروز منتشر شده، ظاهرا پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۶، به نام HTC OneG 10 با پشتیبانی از دستگاه هدست واقعیت مجازی Vive عرضه خواهد شد. همانطور که احتمالا مطلع هستید، هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی به جای گوشی‌های هوشمند با کامپیوتر‌های شخصی کار می‌کند. به همین دلیل منظور از کار کردن …

موبنا- در گزارشی که امروز منتشر شده، ظاهرا پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۶، به نام HTC OneG 10 با پشتیبانی از دستگاه هدست واقعیت مجازی Vive عرضه خواهد شد.

همانطور که احتمالا مطلع هستید، هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی به جای گوشی‌های هوشمند با کامپیوتر‌های شخصی کار می‌کند. به همین دلیل منظور از کار کردن این هدست با گوشی هوشمند پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی مشخص نیست. با این حال این امکان وجود دارد که اچ‌تی‌سی ترتیبی بدهد تا این گوشی هوشمند جدید بتواند با هدست Vive جفت شود و بتوان با گوشی هوشمند نیز از آن استفاده کرد.

اچ‌تی‌سی البته هنوز باید رقیب بزرگی به اسم سامسونگ را برای عرضه هدست واقعیت مجازی و فروش بیشتر آن شکست دهد، چرا که سامسونگ همراه با هر گلکسی اس ۷ هدست Gear VR را با نصف قیمت به فروش می‌رساند. اچ‌تی‌سی پیش از این اعلام کرده که هدست Vive با بیشتر دستگاه‌های iOS و اندروید ارتباط برقرار می‌کند تا کاربران بتوانند در همان لحظه که از تجربه واقعیت مجازی خود لذت می‌برند، نوتیفیکیشن‌‌ها و تماس‌ها را نیز دریافت کنند.

در گزارشی دیگر نیز CNA اعلام کرده که پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی از نمایشگری ۵.۱۵ اینچی QHD، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه رم ۴ گیگابایت، درگاه ارتباطی USB-C و دوربین ۱۲ مگاپیکسل در پشت دستگاه برخوردار است.

 

منبع:زومیت|نویسنده:امین فیض پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا