تلفن هوشمند ویندوزی وایو VPU051C11N تاییدیه بلوتوث گرفت

موبنا- تلفن هوشمند ویندوزی جدیدی که تاییدیه بلوتوث (SIG) را دریافت کرده، مربوط به‌شرکت کامپیوتری تایوانی کوانتا (Quanta) است. ماه گذشته وایو در ژاپن تلفن هوشمندی را با نام Phone Biz معرفی کرد که از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کرد و این محصول از ماه آینده روانه بازار خواهد شد. البته احتمال کمی وجود دارد که …

موبنا- تلفن هوشمند ویندوزی جدیدی که تاییدیه بلوتوث (SIG) را دریافت کرده، مربوط به‌شرکت کامپیوتری تایوانی کوانتا (Quanta) است.

ماه گذشته وایو در ژاپن تلفن هوشمندی را با نام Phone Biz معرفی کرد که از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کرد و این محصول از ماه آینده روانه بازار خواهد شد. البته احتمال کمی وجود دارد که محصول جدیدی که تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده، همان Phone Biz باشد و البته شماره مدل کاملا متفاوت VPU051C11N و VPB0511S را نیز دارند. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که کمپانی تولید کننده اعلام کرده بود هیچ برنامه‌ای برای فروش محصولش در آمریکا ندارد.

وایو

Quanta MTP8950 محصولی است که از پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۱۵ استفاده می‌کند و نمایشگری ۴.۷ اینچی با وضوح فول اچ‌دی (۱۰۸۰P) دارد و این تلفن هوشمند اواخر سال گذشته در GFXBench دیده شد. اما این شواهد نمی‌توانند برای تایید اینکه MTP8950 همان دستگاهی است که تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده، کافی باشند.

منبع:زومیت|نویسنده:سعید میرزاپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا