“پنل خورشیدی +۵″؛ شارژ با چاشنی محیط زیست(+عکس)

موبنا، مازیار دانیالی – ارائه گجت هایی مبتنی بر خلاقیت و نوآوری در دنیای تکنولوژی معمولا با این هدف انجام می پذیرد تا کاربران تجربه دلنشین تری از کار با وسایل تکنولوژی محور خود داشته باشند. حال این تلاش های خلاقانه می تواند به تولید یک پاوربانک بسیار ساده یا یک قفل هوشمند و یا …

موبنا، مازیار دانیالی – ارائه گجت هایی مبتنی بر خلاقیت و نوآوری در دنیای تکنولوژی معمولا با این هدف انجام می پذیرد تا کاربران تجربه دلنشین تری از کار با وسایل تکنولوژی محور خود داشته باشند. حال این تلاش های خلاقانه می تواند به تولید یک پاوربانک بسیار ساده یا یک قفل هوشمند و یا هر چیز دیگری که استفاده از آن آسایش و راحتی را همراه داشته باشد؛ منتج شود.

2
در این میان مدتی است استفاده از پاوربانک ها بسیار مورد توجه کابران تلفن همراه هوشمند و همچنین تبلت ها قرار گرفته است. از آنجایی که کمبود باتری و عدم دسترسی به شرایط لازم برای شارژ مجدد به عنوان چالشی در برابر استفاده کنندگان وسایل مذکور قرار دارد؛ پاوربانک ها با ظرفیت های مختلف روانه بازار شده اند تا مشکل مذکور را به نحوی حل کنند. اما در این میان گاهی اواقت شارژ زمانبر پاوربانک نیز به یک مشکل مبدل می شود. برای حال این مشکلات شرکت بایو لایت گجتی را ارائه داده است که در واقع یک پنل خورشیدی کارآمد برای شارژ انواع وسایل دارای باتری پرتابل محسوب می شود. تفاوت عمده این پنل با سایر نمونه ها موجود در بازار صفحه بزرگ و عملکردی واقعی تر از یک پنل خورشیدی است.

3
این شارژر دوستدار محیط زیست دارای ابعادی برابر با ۰.۹۴×۸.۱۹×۱۰.۱۲ است. وزن “پنل خورشیدی +۵” نیز حدود ۴۰۰ گرم اعلام شده است. همانطور که در تصاویر مشخص است این شارژر طراحی بسیار ساده و کم حجمی دارد که امکان حمل و نقل آنرا ساده تر می کند.

4
پنل استفاده شده در محصول بایولایت از بهترین مواد اولیه با بالاترین میزان بازدهی تهیه شده(۵ وات) و برای آن یک باتری پشتیبان ۲۲۰۰میلی آمپری نیز در نظر گفته شده است.
“پنل خورشیدی +۵” قیمتی برابر با ۷۹.۹۵ دلار دارد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. با سلام

    چرا پست های قبلی حذف شده عکس هاش و مطالبش.

    من دنبال یه پست قبلی شما هستم در مورد پاور بانک بود ولی متاسفانه بعضی از اونها عکس هاش نیست. میشه یه کمکی کنید؟

دکمه بازگشت به بالا