کره شمالی، نیویورک را تهدید کرد کره شمالی در پاسخ به رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی، تهدید کرد منهتن در نیویورک را با بمب های هیدروژنی از بین می برد. فرارو: کره شمالی در پاسخ به رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی، تهدید کرد منهتن در نیویورک را با بمب های هیدروژنی از بین …

کره شمالی، نیویورک را تهدید کرد
کره شمالی در پاسخ به رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی، تهدید کرد منهتن در نیویورک را با بمب های هیدروژنی از بین می برد.
فرارو: کره شمالی در پاسخ به رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی، تهدید کرد منهتن در نیویورک را با بمب های هیدروژنی از بین می برد.

پیونگ یانگ ادعا کرد بمب هیدروژنی در اختیار دارد که می تواند با استفاده از آن منهتن را نابود کند و فقط کافیست روی یک موشک قاره پیما نصب شود.

منهتن از بخش های پنج گانه شهر نیویورک است که به صورت شبه جزیره ای در شهر نیویورک قرار دارد و مهم ترین مراکز تجاری و اقتصادی آمریکا در آن واقع شده است.

براساس گزارش آژانس خبری کره شمالی DPRK تودی، کره شمالی ادعا کرده است تمام تکنولوژی مورد نیاز برای پرتاب موفقیت آمیز این بمب را دراختیار دارد و این اقدام در پاسخ به رزمایش مشترک کره جنوبی و آمریکاست که هم اکنون در خاک کره جنوبی در جریان است.

براساس این گزارش، کره شمالی مدعی شد که بمب هیدروژنی که این کشور در اختیار دارد بسیار بزرگ تر از نمونه توسعه یافته آن توسط اتحاد جماهیر شوروی است و اگر این بمب برروی یک موشک قاره پیما نصب به سمت منهتن در نیویورک شلیک شود موجب کشته شدن در دم تمامی ساکنان آن شده و شهر به خاکستر تبدیل می شود.

با این حال کارشناسان نظامی و محققان هنوز شک دارند که کره شمالی از ظرفیت پرتاب موشک با امکان دستیابی به سواحل شرقی در آمریکا برخوردار باشد و هنوز برخورداری این کشور از بمب هیدروژنی به طور رسمی تایید نشده است.

تنش در شبه جزیره کره به دنبال چهارمین آزمایش هسته ای کره شمالی در اوایل سالجاری که به طور زیرزمینی صورت گرفت و همچنین پرتاب موشک دوربرد از سوی این کشور بالا گرفت و به دنبال آمریکا تحریم های جدیدی را علیه پیونگ یانگ وضع کرد و کشورهای کره جنوبی، نیوزیلند و استرالیا در پاسخ به این اقدامات و دفاع در برابر تهدیدات کره شمالی به انجام رزمایش های مشترک روی آوردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا