افزایش تعداد قربانیان حادثه اسلامشهر

موبنا – یکی دیگر از مجروحان حادثه انفجار مواد محترقه در اسلامشهر جانش را از دست داد تا تعداد کشته های این حادثه به سه نفر افزایش پیدا کند. عصر روز چهارشنبه انفجار مهیبی در یکی از محله های اسلامشهر باعث تخریب خانه ای چهارطبقه و شکسته شدن شیشه های خانه های اطراف شد. بلافاصله …

موبنا – یکی دیگر از مجروحان حادثه انفجار مواد محترقه در اسلامشهر جانش را از دست داد تا تعداد کشته های این حادثه به سه نفر افزایش پیدا کند.

عصر روز چهارشنبه انفجار مهیبی در یکی از محله های اسلامشهر باعث تخریب خانه ای چهارطبقه و شکسته شدن شیشه های خانه های اطراف شد.

بلافاصله امدادگران آتش نشانی و ماموران نیروی انتظامی و چند دستگاه خودرو اورژانس به محل انفجار اعزام شدند که مشخص شد انفجار مواد محترقه باعث تخریب بخشی از ساختمان چهارطبقه شده است. آتش نشانان هفت مرد را که دچار جراحت شده بودند از خانه خارج کرده و تحویل اورژانس دادند.

امدادگران اورژانس پس از معاینه مجروحان مرگ یکی از آنها را تایید کردند. شش مصدوم دیگر نیز با بالگرد به بیمارستان های شهدای یافت آباد،امام رضا(ع)، امام خمینی (ره) و سوانح سوختگی منتقل شدند.

بررسی ها نشان داد در این خانه ۵۰ کیلوگرم مواد محترقه نگهداری می شد که بخشی از آن منفجر شده بود.

با گذشت بیش از سه روز از وقوع حادثه،دو مصدوم دیگر این حادثه نیز جانشان را دیروز و امروز از دست دادند.

گفته می شود حال چهار مجروح دیگر این حادثه که در بیمارستان های تهران بستری هستند وخیم است و احتمال زنده ماندن تمامی آنها اندک است.

 منبع: میزان 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا