عرضه هدفون سنهایزر مخصوص DJ ها

موبنا – این هدفون از سال ۱۹۸۸ به دنیا معرفی شد؛ اما هیچ‌گاه به‌عنوان یک هدفون مخصوص DJ ها شناخته نشده‌بود و تا سال‌ها برای مقایسه‌ی هدفون‌های مدعی در زمینه مانیتورینگ و استودیوهای ضبط ویدئوهای تلویزیونی، به مقایسه‌ی آن با HD25 می‌پرداختند. تفکیک صدای فوق‌العاده، سیستم حذف نویز محیطی خیلی خوب، صدای شفاف و سبک‌وزن …

موبنا – این هدفون از سال ۱۹۸۸ به دنیا معرفی شد؛ اما هیچ‌گاه به‌عنوان یک هدفون مخصوص DJ ها شناخته نشده‌بود و تا سال‌ها برای مقایسه‌ی هدفون‌های مدعی در زمینه مانیتورینگ و استودیوهای ضبط ویدئوهای تلویزیونی، به مقایسه‌ی آن با HD25 می‌پرداختند.
HD-25-Originals-1-350x350
تفکیک صدای فوق‌العاده، سیستم حذف نویز محیطی خیلی خوب، صدای شفاف و سبک‌وزن بودن از HD25 محصولی ساخته‌بود که به‌سختی می‌شد جایگزینی برایش پیدا کرد.
هدفون‌هایی پیدا می‌شد که صدای بهتری داشتند؛ اما در محیط‌های پر سروصدا آنچنان خوب ظاهر نمی‌شدند.
product4745579535هدفون سنهایزر مومنتوم آن ایر
بعضی‌ها حتی راحت‌تر هم بودند، اما سبکی HD25 را نداشتند. در واقع، هیچ محصول دیگری همانند HD25 مخصوصا برای DJ ها ساخته نشده‌ بود. این اتفاق، تصادفی نبود.
بنابراین کاملا قابل تصور است زمانی که نه یک هدفون، بلکه یک سری از هدفون‌ها در خانواده‌ی DJ از طرف سنهایزر معرفی شود، هیجان زیادی در میان متخصصین صدا ایجاد شود.
سنهایزر سه محصول HD6، HD7 و HD8 را در این گروه معرفی کرده‌است. هدفون HD7 برای دی‌جی ها است و روی بسته‌بندی محصول هم عبارت “هدفون‌های دی‌جی حرفه‌ای” (Professional DJ Headphones) حک شده ‌است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا