عرضه برنامه همراه برای جاودان کردن خاطره عکس‌های دیجیتال

موبنا – به گزارش تک تایمز، این برنامه که Kodak Moments نام دارد ابزار متنوعی در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند از داستان گویی بصری با استفاده از عکس های مختلف لذت ببرند. کاربران برای استفاده از این برنامه باید ابتدا عکسی را از گوشی، حساب های کاربری در شبکه های اجتماعی و …

موبنا – به گزارش تک تایمز، این برنامه که Kodak Moments نام دارد ابزار متنوعی در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند از داستان گویی بصری با استفاده از عکس های مختلف لذت ببرند.

کاربران برای استفاده از این برنامه باید ابتدا عکسی را از گوشی، حساب های کاربری در شبکه های اجتماعی و … در محیط آن آپلود کنند و سپس متنی را به عکس ها بیفزایند تا علت خاطره انگیز بودن آنها مشخص شود. همچنین می توان نقل قول هایی را به عکس ها اضافه کرد تا آنها هر چه بیشتر خاطره انگیز شوند.

screen-shot-2016-03-11-at-1-30-48-pm-png

در نهایت می توان محصول نهایی را بر روی شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشت. این برنامه تصاویر را با کیفیت اصلی ذخیره می کند و می توان تصاویر مختلف را با محتوای اضافه شده چاپ هم کرد. یکی دیگر از مزایای این برنامه امکان استفاده از فیلترهای مختلف برای بهینه سازی تصاویر است.

 منبع: فارس

دکمه بازگشت به بالا