بن افلک کارگردان احتمالی فیلم «بتمن»

در حالی که قرار است حداقل ۳۴ فیلم ابر قهرمانی طی چهار سال آینده به نمایش درآیند، ممکن است بن افلک عهده‌دار کارگردانی فیلم جدید بتمن شود. کارگردان و بازیگر برنده اسکار که به‌زودی در نقش بتمن در فیلم «بتمن علیه سوپرمن» به کارگردانی زک اسنایدر روی پرده سینماهای جهان می‌آید، فاش کرد که ممکن …

در حالی که قرار است حداقل ۳۴ فیلم ابر قهرمانی طی چهار سال آینده به نمایش درآیند، ممکن است بن افلک عهده‌دار کارگردانی فیلم جدید بتمن شود. کارگردان و بازیگر برنده اسکار که به‌زودی در نقش بتمن در فیلم «بتمن علیه سوپرمن» به کارگردانی زک اسنایدر روی پرده سینماهای جهان می‌آید، فاش کرد که ممکن است پروژه بعدی‌اش ساخت فیلم بعدی بتمن باشد.

بن افلک کارگردان احتمالی فیلم بعدی «بتمن»

او به مجله اینترتینمنت ویکلی گفته است: «قطعا علاقه و اراده و آرزو دارم که یک فیلم (مستقل) بتمن را برای کمپانی برادران وارنر بسازم.» افلک سپس توضیح بیشتری درباره این پروژه کنجکاوی‌برانگیز داده است: «هنوز در مراحل ابتدایی‌ست و حالا تمرکز من بر تمام کردن «در شب زندگی کن» است. من دوست دارم در یک زمان فقط روی یک فیلم کار کنم. پس وقتی این فیلم تمام شد، روی فیلم بعدی تمرکز می‌کنم و می‌سنجم چه کنم.»

افلک از اکتبر ۲۰۱۵ فیلمبرداری «در شب زندگی کن/ Live by Night» را بر اساس رمانی به همین نام نوشته دنیس لهان آغاز کرده است. او فیلمنامه را هم نوشته و علاوه بر کارگردانی، در آن نقش اول را بازی می‌کند. سیه‌نا میلر، کریس مسینا، زو سالدانا و الی فنینگ دیگر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم که داستانش در دهه ۱۹۲۰ می‌گذرد، درباره کنگسترها و خلافکاران زیرزمینی بوستون است و در سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود.

آخرین فیلم مستقل با حضور شخصیت بتمن «شوالیه سیاه برمی‌خیزد» بود که به کارگردانی کریستوفر نولان در سال ۲۰۱۲ اکران شد. در سه‌گانه نولان از بتمن، کریستین بیل نقش کاراکتر دوگانه بروس وین/ بتمن را بازی می‌کرد و اسنایدر کارگردان «بتمن علیه سوپرمن» اخیرا از علاقه خود برای بازگرداندن بیل در نقش بتمن در دنباله این فیلم سخن گفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا