اسرائیل کلینتون را می خواهد یا ترامپ؟

طبق نتایج یک نظرسنجی ۳۸ درصد از ساکنان اراضی اشغالی اعلام کردند که ترجیح می‌دهند هیلاری کلینتون، نامزد پیشرو حزب دموکرات در انتخابات آمریکا را به عنوان رئیس‌جمهوری بعدی این کشور ببینند. این درحالی بود که ۲۳ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی دونالد ترامپ جمهوریخواه را به عنوان رئیس‌جمهوری بعدی گزینه ایده‌آلی معرفی …

طبق نتایج یک نظرسنجی ۳۸ درصد از ساکنان اراضی اشغالی اعلام کردند که ترجیح می‌دهند هیلاری کلینتون، نامزد پیشرو حزب دموکرات در انتخابات آمریکا را به عنوان رئیس‌جمهوری بعدی این کشور ببینند. این درحالی بود که ۲۳ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی دونالد ترامپ جمهوریخواه را به عنوان رئیس‌جمهوری بعدی گزینه ایده‌آلی معرفی کردند.

دیگر نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری مانند مارک روبیو و تد کروز از حزب جمهوریخواه و برنی سندرز از حزب دموکرات با اختصاص ۴، ۵ و ۷ درصد از آرا در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

این نظرسنجی از بین ۶۰۱ نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی تهیه شد که ۴۹۹ نفر از آنها یهودی و ۱۰۲ نفر عرب بودند. ترامپ از حمایت ۲۶ درصد یهودیان شرکت کننده در این نظرسنجی برخوردار بود درحالی که تنها ۷ درصد از اعراب وی را گزینه مناسبی برای ریاست‌جمهوری بعدی آمریکا می‌دانستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا