استقلال مي‌تواند قهرمان شود

موبنا -ما تيم بسيار خوبي داريم و اگر با تمركز بالا ليگ را ادامه دهيم مي‌توانيم قهرمان ليگ باشيم. به نظر شما استقلال مي‌تواند قهرمان ليگ پانزدهم شود؟ استقلال امسال براي كسب عنوان قهرماني تيمي شايسته است و با حضور جوانان با انگيزه مي‌تواند به اين موضوع اميدوار باشد. اگر در ادامه ليگ باهوش عمل …

موبنا -ما تيم بسيار خوبي داريم و اگر با تمركز بالا ليگ را ادامه دهيم مي‌توانيم قهرمان ليگ باشيم.

به نظر شما استقلال مي‌تواند قهرمان ليگ پانزدهم شود؟
استقلال امسال براي كسب عنوان قهرماني تيمي شايسته است و با حضور جوانان با انگيزه مي‌تواند به اين موضوع اميدوار باشد. اگر در ادامه ليگ باهوش عمل كنيم قهرماني دور از دسترس ما نيست. امسال كادر فني براي استقلال وقت گذاشته است و نتيجه آن كاملا مشخص است. بدنسازي بسيار خوبي داشتيم كه در اين مقطع از فصل خود را نشان مي‌دهد. همه شاهد هستند كه استقلال ديگر مشكل بدني ندارد و از ديگر سو يارگيري مناسبي داشته‌ايم. در كل بايد بگويم تيم تحت هدايت مظلومي پيشرفت قابل ملاحظه‌اي داشته است و نمايشي از يك تيم كامل را از آنها ديده‌ايم.

رقباي استقلال در اين فصل براي كسب قهرماني چه تيم‌هايي هستند؟

استقلال خوزستان تيم با انگيزه‌اي است و ما نبايد هيچ تيمي را دست كم بگيريم. بايد از فرصتهايي مانند امتياز دادن پرسپوليس و ديگر رقيبان استفاده كنيم. اگر در بازي‌هاي باقي مانده باهوش عمل كنيم مطمئنا در روزهاي پاياني فصل دچار استرس نخواهيم شد.

تفاوت استقلال در ليگ جاري با فصول گذشته چيست؟

استقلال در اين فصل به معناي واقعي يك تيم است و يك دست بودن كادر فني و بازيكنان به نتيجه گيري استقلال كمك كرده است. هر بازيكني كه در زمين است براي موفقيت استقلال تلاش مي‌كند و بايد از مهدي رحمتي بابت نمايشهاي درخشانش در فصل جاري نيز تشكر داشته باشم. مجموعه استقلال براي كسب موفقيت عملكرد خوبي دارد و مطمئنا با حفظ اين روند سرنوشت خوبي در انتظار تيم است.

منبع:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا