قاتل خطرناک فراری حین ملاقات با خانواده‌اش دستگیر شد

موبنا – آقای ” ریچارد براکن ” ۴۸ ساله که قاتل یک کشیش است پس از ۲۴ ساعت جستجو توسط پلیس در شهر ” لندن ” بازداشت شد. بر اساس گزارش پلیس این جنایت کار خطرناک که در سال ۱۹۸۲ به جرم قتل آقای ویکار آلن جونز ” در خانه اش واقع در ” نورس …

موبنا – آقای ” ریچارد براکن ” ۴۸ ساله که قاتل یک کشیش است پس از ۲۴ ساعت جستجو توسط پلیس در شهر ” لندن ” بازداشت شد.

بر اساس گزارش پلیس این جنایت کار خطرناک که در سال ۱۹۸۲ به جرم قتل آقای ویکار آلن جونز ” در خانه اش واقع در ” نورس ولس ” بوسیله یک چوب بیلیارد ،به حبس ابد محکوم شد، هنگامی که توسط ماموران به بیمارستان روانپزشکی ” برین نیواد ” برده شد در وقت ناهار، بدون هیچ حفاظتی برای درمان حضور داشت که چندی بعد ماموران متوجه ناپدید شدن او شدند.

پلیس در ادامه افزود: این جنایت کار که در سال ۱۹۸۲ وقتی ۱۵ سال داشت به منظور دزدیدن پول از کشیش ۶۸ ساله برای فرار به ” لندن ” او را مورد حمله وحشیانه خود قرار داد و با زدن چوب بیلیارد به سر او و با وارد کردن چندین ضربه به گردنش او را به قتل رساند.

پلیس پس از اینکه متوجه شد او توانسته است از دست ماموران فرار کند سریعا با گماردن چندین تیم متخصص در حالی که حدس میزد براکن برای دیدن خانواده ا ش به اسکس برود،او را ظرف مدت ۲۴ ساعت در ” لندن ” دستگیر کرد قبل از اینکه به خود و یا دیگر مردم بی گناه آسیبی برساند.

 منبع: باشگاه خبرنگاران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا