قتل‌عام خانواده توسط فرزندان شیطان صفت

موبنا – قربانیان این جنایت «دیوید بِوِر» پدر ۵۲ ساله، «آپریل بِوِر » مادر ۴۴ ساله، «دنیل بِوِر » برادر ۱۲ ساله و دو خواهرشان «کریستوفر بِوِر » ۷ ساله و «ویکتوریا» پنج ساله بوده‌اند. گزارش‌های کالبدشکافی پلیس حاکی است قربانیان همگی با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند. پلیس در اتاق کامپیوتر این پسران، چاقو، …

موبنا – قربانیان این جنایت «دیوید بِوِر» پدر ۵۲ ساله، «آپریل بِوِر » مادر ۴۴ ساله، «دنیل بِوِر » برادر ۱۲ ساله و دو خواهرشان «کریستوفر بِوِر » ۷ ساله و «ویکتوریا» پنج ساله بوده‌اند.

گزارش‌های کالبدشکافی پلیس حاکی است قربانیان همگی با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند. پلیس در اتاق کامپیوتر این پسران، چاقو، شمشیر، قمه و ماسک پیدا کرده است.

براساس اظهارات کارآگاه بنتز، یکی از این دو نوجوان اعتراف کرده ابتدا نقشه آنها به این صورت بود که پس از کشتن اعضای خانواده و تکه‌تکه کردن بدنشان،آنها را در سطل‌های زیر اتاق شیروانی مخفی کنند سپس با خودروی پدرشان به چند محل از پیش تعیین شده بروند و در هر محل ده نفر را با سلاح به صورت تصادفی به قتل برسانند.

براساس این بازجویی‌ها مشخص شد آنها نقشه کشتن دست‌کم ۵۰ نفر را در سر داشتند.آنها می‌خواستند از این طریق مشهور شوند، نامشان در ویکی پدیا برود و تمام رسانه‌ها اخبار مربوط به آنان را پوشش دهند.

این دو با طرح نقشه کشتار دسته جمعی قصد داشتند رکورد معروف‌ترین قاتلان زنجیره‌ای را بشکنند و از این طریق نامشان را در کتاب ها، فیلم‌ها و تئاترهای هراس‌انگیز ثبت کنند.

با کشف اجساد اعضای خانواده، مشخص شد آنها در لحظه قتل به صورت پی در پی مورد حمله چاقو و اشیای تیز قرار گرفته‌اند.

براساس گزارش پزشکی قانونی، دیوید پدر خانواده با ۲۸ ضربه و اپریل،مادر خانواده با ۴۸ ضربه چاقو کشته شده‌اند.

در این میان دونفر از اعضای خانواده، کریستال دختر ۱۳ ساله و آتمن دختر دوساله خانواده از این کشتار جان سالم به در بردند که بر اساس شواهد انتظار می‌رود کریستال در دادگاه به آنچه اتفاق افتاده است، شهادت دهد.

این دو برادر شیطان‌صفت در بازجویی‌های اولیه براحتی و با افتخار به جنایات خود اعتراف کردند و در ادامه افزودند هیچ شرمی نسبت به اعتراف به این جنایات ندارند و از انجام آنها بسیار راضی و خشنود هستند.

آنها در ادامه افزودند، کشتار خانواده شروع راهشان بود و اگر دستگیر نمی‌شدند راه دراز و هیجان انگیزی در پیش داشتند.

گرچه پلیس هنوز مطمئن نیست که آیا آنها فهرستی از قربانیانشان داشته‌اند یا خیر، اما به هر حال خوشبختانه نقشه شوم برادران شیطانی با اقدام شجاعانه برادر ۱۲ ساله شان دنیل در لحظه‌های آخر عمرش برملا شد.

براساس گزارش پلیس،دنیل کوچک در واپسین لحظاتش با پلیس تماس گرفته و آنها را باخبر کرده بود. توماس کوپر،ماموری که تلفن دنیل را پاسخ داده بود در این باره می‌گوید:

لحظات دردآوری بود، کودک پشت تلفن با ترس و وحشت می‌گفت که برادرانش به خانواده حمله کرده‌اند،جزئیاتی از محل سکونتشان گفت اما قبل از این‌که حرفش را تمام کند صدای زد و خورد شدیدی شنیده و ناگهان تلفن قطع شد.

پس از این تماس پلیس و سگ‌های شکاری به محدوده‌ای که دنیل گفته بود رفتند و این دو برادر را که غرق در خون خانواده‌شان بودند، دستگیر کردند.

در این پرونده قاضی دادخواست وکیل مدافع مایکل مبنی بر به سن قانونی نرسیدن او را رد کرد و در مورد حکم اعدام رابرت نیز هنوز تصمیمی نگرفته است. براساس این گزارش، وضعیت پرونده این دو برادر در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

 منبع: جام جم 

دکمه بازگشت به بالا