انفجار پیک نیک ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

موبنا – فرمانده ایستگاه دو آتش نشانی شیراز گفت: پس از تماس با مرکز فرماندهی ۱۲۵ و اعلام وقوع انفجار در یک منزل مسکونی، سریعا آتش نشانان از ایستگاه به محل مورد نظر اعزام شدند. خلیل درخشان اظهار افزود: پس از رسیدن به محل، مشاهده شد در اثر انفجار لحظه ای سیلندر گاز پیک نیکی، …

موبنا – فرمانده ایستگاه دو آتش نشانی شیراز گفت: پس از تماس با مرکز فرماندهی ۱۲۵ و اعلام وقوع انفجار در یک منزل مسکونی، سریعا آتش نشانان از ایستگاه به محل مورد نظر اعزام شدند.

خلیل درخشان اظهار افزود: پس از رسیدن به محل، مشاهده شد در اثر انفجار لحظه ای سیلندر گاز پیک نیکی، در آشپزخانه و پنجره ها به داخل حیاط منزل و کوچه پرتاب شده و بسیاری از وسایل منزل نیز آسیب دیده و چهار نفر حاضر در محل حادثه هم دچار سوختگی شده بودند.

وی ادامه داد: تیم امدادی پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع برق و گاز منزل، سیلندر پیک نیکی را به بیرون از منزل انتقال داده و محل را کاملا ایمن کردند.

فرمانده ایستگاه دو در ادامه به علت حادثه پرداخت و گفت: باز شدن شیر پیک نیک در هنگام باز کردن سر آن توسط خانم منزل، باعث انتشار سریع گاز داخل آشپزخانه شده بود که به علت روشن بودن اجاق گاز کوچک داخل آشپزخانه، انفجار منزل همراه با شعله لحظه ای ایجاد شده بود.

وی افزود: در این حادثه چهار نفر، دو زن و دو پسر ۱۲ و ۱۷ ساله که داخل منزل بودند دچار سوختگی سطحی از ناحیه دست، صورت و مو شده بودند.
در اثر شدت انفجار، خرده شیشه های ناشی از انفجار باعث خراشیدگی و خسارت به رنگ بدنه یک دستگاه خودور رانا که داخل کوچه پارک شده بود نیز شد.

 منبع: باشگاه خبرنگاران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا