تقابل رخ به رخ؛ گلکسی S7 اج در برابر گلکسی S6 اج

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – سال گذشته سامسونگ با معرفی پرچمدار جدید گوشی های هوشمند خود یعنی گلکسی S6 انقلابی در طراحی محصولاتش ایجاد کرد. سامسونگ با کنار گذاشتن پلاستیک و استفاده از شیشه و فلز محصولی رده بالا را معرفی کرد که در دست گرفتن آن حس خوبی را به کاربر منتقل می کرد. …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – سال گذشته سامسونگ با معرفی پرچمدار جدید گوشی های هوشمند خود یعنی گلکسی S6 انقلابی در طراحی محصولاتش ایجاد کرد. سامسونگ با کنار گذاشتن پلاستیک و استفاده از شیشه و فلز محصولی رده بالا را معرفی کرد که در دست گرفتن آن حس خوبی را به کاربر منتقل می کرد.

MainImage-1200-80
اما سامسونگ در کنار گلکسی S6 از گوشی هوشمند دیگری به نام گلکسی S6 اج نیز رونمایی کرد که با نمایشگری از دو طرف خمیده حتی زیباتر از گلکسی S6 به نظر می رسید. گلکسی S6 اج همانند برادر خود به نمایشگر ۵.۱ اینچی مجهز شده بود.

Samsung-Galaxy-S7-Edge-review-(17)-1200-80
سامسونگ در سال جاری میلادی نیز روند معرفی دو گوشی پرچمدار را ادامه داده و در کنار گلکسی S7 از گلکسی S7 اج نیز رونمایی کرده است. اما بر خلاف مدل پیشین، گلکسی S7 اج دارای نمایشگر بزرگتر ۵.۵ اینچی است. کناره های خمیده نمایشگر نیز دیگر بیشتر جنبه زیبایی شناسی و تزئینی نداشته و کاربردی‌تر از گذشته هستند. همچنین دوربین اصلی با فناوری پیکسل دوگانه در کنار مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و بازگشت شکاف کارت حافظه نشان از روند تکامل در گلکسی S7 اج دارند.

5.-Galaxys6edge-vs-s7edge-Comparison1
در ادامه مقایسه رو در رو گلکسی S6 اج و گلکسی S7 اج را شاهد خواهید بود.

2

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا