سریعترین فراری بدون سقف جهان +عکس

حالا نیز به نظر می رسد که چنین برنامه ای در خصوص مدل رودستر یا اصطلاحا اسپایدر فراری لفراری اجرا شده است و ماحصل آن درز تنها یک تصویر از اولین نمونه تولیدی از سریعترین فراری تولید انبوه تاریخ است. لفراری به عنوان یک هایپرکار هیبریدی، رکورد های قابل توجهی از خود برجای گذاشته که …

اولین تصویر از لفراری اسپایدر؛ سریعترین فراری بدون سقف جهان رونمایی شد

حالا نیز به نظر می رسد که چنین برنامه ای در خصوص مدل رودستر یا اصطلاحا اسپایدر فراری لفراری اجرا شده است و ماحصل آن درز تنها یک تصویر از اولین نمونه تولیدی از سریعترین فراری تولید انبوه تاریخ است.

لفراری به عنوان یک هایپرکار هیبریدی، رکورد های قابل توجهی از خود برجای گذاشته که شامل شتاب ۰ تا ۱۰۰ حدود ۲.۷ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت می شود.

هنوز جزییات فنی و حتی نام دقیق مدل اسپایدر لفراری اعلام نشده اما احتمال دارد که به دلیل وزن بیشتر شاسی در اثر حذف سقف، شاهد کاهش جزئی در عملکرد این مدل نسبت به نمونه کوپه باشیم.

اولین تصویر از لفراری اسپایدر؛ سریعترین فراری بدون سقف جهان رونمایی شد

در همین حال گمانه زنی ها از ثابت ماندن قدرت و مشخصات پیشرانه این مدل در مقایسه با نمونه کوپه حکایت می کند. بدین ترتیب توان ترکیبی لفراری اسپایدر در حدود ۹۶۳ اسب بخار تخمین زده می شود.

فراری این مدل را به مناسبت گذشت ۷۰ سال از عرضه اولین خودرو خود یعنی مدل ۱۲۵ S برای سال ۲۰۱۷ به دست مشتریان می رساند.

تیراژ حدودی ۱۵۰ دستگاه (قابل افزایش به ۲۰۰ دستگاه در صورت استقبال) و قیمت حداقلی ۱.۷ میلیون یورو از جمله دیگر مشخصات فراری لفراری اسپایدر است.

این درحالیست که مدل کوپه در تعداد ۴۹۹ دستگاه روی خط تولید قرار دارد و به واسطه طراحی فوق العاده زیبا و مهندسی بی بدلیش در زمره محبوب ترین خودروهای سوپر اسپرت نزد علاقه مندان و کلکسیونرها قلمداد می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا