تعقیب‌ و گریز هالیوودی پلیس با سارقان

مرد جوانی چند روز پیش با مراجعه به کلانتری آزادی، از سرقت مسلحانه خودرواش خبر داد. این مرد درباره نحوه سرقت گفت: ساعت ١٤:١٥ دقیقه در حال رفتن به خانه‌ام بودم که تلفن همراه‌ام زنگ خورد. برای جواب‌دادن تلفن گوشه خیابان پارک کردم که مرد قوی هیکلی سلاحی را روی سرم قرار داد و همدستش …

مرد جوانی چند روز پیش با مراجعه به کلانتری آزادی، از سرقت مسلحانه خودرواش خبر داد. این مرد درباره نحوه سرقت گفت: ساعت ١٤:١٥ دقیقه در حال رفتن به خانه‌ام بودم که تلفن همراه‌ام زنگ خورد. برای جواب‌دادن تلفن گوشه خیابان پارک کردم که مرد قوی هیکلی سلاحی را روی سرم قرار داد و همدستش گفت اگر زندگی‌ام را دوست دارم باید از خودرو پیاده شوم.

آنها مرا به گوشه‌ای پرتاب کردند و  خودروام را سرقت كردند. این پرونده به دستور بازپرس ویژه سرقت در اختیار کارآگاهان اداره هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت درحالی‌که هیچ سرنخی از سارقان وجود نداشت سرانجام مأموران نیمه‌شب سه‌شنبه متوجه شدند خودرو سرقتی در حال تردد در اتوبان همت است، بلافاصله ماموران گشت برای متوقف‌کردن خودرو وارد عمل شدند اما راننده بدون توجه به هشدار پلیس، اقدام به فرار کرد.

در حین عملیات تعقیب‌وگریز خودرو سارقان پس از برخورد با دو خودرو دیگر، تعادلش را از دست داد و دو سرنشین با رهاکردن خودرو وسط اتوبان، اقدام به فرار و شلیک به سمت مأموران کردند. سرانجام پس از تعقیب‌وگریز پیاده در حاشیه اتوبان، مأموران موفق شدند با شلیک چند تیر هوایی دو مرد سارق را متوقف کنند.

صبح دیروز با انتقال هر دو متهم به دادسرای ویژه سرقت، آنها به سرقت خودرو پراید با تهدید اسلحه اعتراف کردند. مهرداد، سردسته باند، در بازجویی‌ها گفت: «چند ماه قبل کلت را به قیمت ١٤٠ ‌هزار تومان از غرب کشور خریدم و به تهران آمدم. در این مدت با همدستی دوستم موفق شدیم چهار خودرو را سرقت کنیم. بعد از هر سرقت، من خودروها را به یکی از شهرهای غربی می‌بردم و به قاچاقچیان می‌فروختم. از این راه تابه‌حال ١٠‌ میلیون تومان به جیب زده‌ام».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا