اچ‌تی‌سی و گوگل قرارداد ۳ ساله ساخت دستگاه‌های نکسوسی بسته‌اند

موبنا- تا به حال شایعات مختلفی مبنی بر اینکه گوگل قصد دارد برنامه‌ی نکسوس را تعطیل کرده و در عوض برند مخصوص دستگاه‌های تلفن خود را راه‌اندازی کند به گوش رسیده است. اما اخیرا خبرهای نکسوسی مرتبط با اچ‌تی‌سی منتشر شده که احتمالا این کمپانی نیز جزو دو شرکت برتر تولید کننده‌ی دستگاه‌های نکسوسی باشد. اچ‌تی‌سی …

موبنا- تا به حال شایعات مختلفی مبنی بر اینکه گوگل قصد دارد برنامه‌ی نکسوس را تعطیل کرده و در عوض برند مخصوص دستگاه‌های تلفن خود را راه‌اندازی کند به گوش رسیده است. اما اخیرا خبرهای نکسوسی مرتبط با اچ‌تی‌سی منتشر شده که احتمالا این کمپانی نیز جزو دو شرکت برتر تولید کننده‌ی دستگاه‌های نکسوسی باشد.

اچ‌تی‌سی دو دستگاه نکسوسی ۵ و ۵.۵ اینچی را تولید خواهد کرد که بر همین اساس اولین قرارداد بلند مدت خود را با گوگل بسته است. هنوز گزارشی مبنی بر وجود تبلت‌های نکسوسی در این قرارداد نیست که به نظر می‌رسد کمپانی‌های دیگر مسئولیت ساخت و تولید این دستگاه‌ها را به عهده بگیرند.

البته هنوز مشخص نیست که گوگل برنامه‌ای برای عرضه‌ی تبلت‌های نکسوسی دارد یا خیر. حتی این احتمال وجود دارد که گوگل خود مسئولیت تولید این دستگاه‌ها را به عهده بگیرد. این احتمال از آنجایی نشات می‌گیرد که گوگل امسال خود یک دستگاه تبلت با نام Pixel C را روانه‌ی بازار کرد.

نظر شما در این باره چیست؟ اگر این گزارش صحیح باشد در سه سال آینده شاهد دستگاه‌های نکسوسی ساخت اچ‌تی‌سی خواهیم بود. اما به نظر شما آیا اچ‌تی‌سی می‌تواند نکسوس‌های بهتری نسبت به دیگر کمپانی‌ها تولید کند؟

منبع:زومیت|نویسنده:سمیه حسین پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا