آیفون ۷ اس پلاس احتمالا به نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED مجهز خواهد شد

موبنا- تا به حال شایعات متعددی پیرامون آیفون‌ها با پنل OLED منتشر شده اما اپل هنوز این پنل‌ها را در دستگاه‌های آیفون خود به کار نبرده است. حال بر اساس گزارش دیجی‌تایمز، اپل در حال آماده سازی برای آیفون‌های ۵.۸ اینچی با پنل OLED است. اگرچه برخی از تحلیل‌گران باور دارند که این کمپانی تا سال …

موبنا- تا به حال شایعات متعددی پیرامون آیفون‌ها با پنل OLED منتشر شده اما اپل هنوز این پنل‌ها را در دستگاه‌های آیفون خود به کار نبرده است. حال بر اساس گزارش دیجی‌تایمز، اپل در حال آماده سازی برای آیفون‌های ۵.۸ اینچی با پنل OLED است. اگرچه برخی از تحلیل‌گران باور دارند که این کمپانی تا سال ۲۰۱۹ از پنل‌های OLED استفاده نخواهد کرد. از این‌رو امسال انتظار رونمایی از آیفون ۷ با پنل ۵.۸ اینچی OLED را نداشته باشید.

بر اساس گزارش‌های دیجی‌تایمز، تا سال ۲۰۱۷ شاهد آیفون‌ها با پنل OLED نخواهیم بود. در ادامه گزارش اعلام شده که سامسونگ تولید کننده اصلی این پنل‌های OLED خواهد بود و دو شرکت ال‌جی و ژاپن دیسپلی نیز در آینده به جمع تولید کنندگان پنل‌های OLED خواهند پیوست. برخی نیز گزارش کرده‌اند آیفون ۵.۸ اینچی که در آینده تولید می‌شود iPhone Pro نام‌گذاری خواهد شد و اپل از نام iPhone 7s Plus در این گوشی استفاده نخواهد کرد.

انتظار می‌رود اپل در تاریخ ۲۱ مارس (یکم فروردین ۱۳۹۵) از آیفون جدید ۴ اینچی خود با نام آیفون SE رونمایی کند. این آیفون دارای پردازنده‌ی A9، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است و پشتیبانی از ارتباط NFC و سیستم پرداخت اپل پِی خواهد بود. احتمالا این آیفون به قابلیت «تصاویر زنده» یا Live Photos بدون استفاده از تاچ سه بعدی مجهز شود. علاوه بر این، اپل در این رویداد از نسخه‌ی ۹.۷ اینچی آیپد پرو با مشخصات پردازنده‌ی A9X، رم ۴ گیگا بایتی، ۴ چهار اسپیکر رونمایی کند، همچنین این آیپد به اپل پنسیل و اسمارت کیبورد مجهز خواهد شد. احتمال رونمایی از نسخه‌ی جدید اپل واچ با پشتیبانی از فیس‌تایم نیز دور از انتظار نیست.

منبع:زومیت|نویسنده:سمیه حسین پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا